Hotel Albula

Kleine hotelsWeer vandaag1°-14°
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Albula voor je op een rij gezet:

Laatste review

nooit meer dit hotel

Lea,
28-7-2017

De ontvangst de was kil, de kamer met douche en toilet prima, ook het ontbijt was goed. Maar ze waren gestopt met het serveren van de avondmaaltijd en dat was op de website niet vermeld. Ons werd in eerste instantie vermeld dat er een lunch geserveerd kon worden tussen 11.00 en 13.00 uur, toen wij daar gebruik van wilde maken had men een briefje aan de deur gehangen met een andere openingstijd n.m. 14.30. Dit vindt ik wat laat voor een lunch. Men had in de ochtend de hotelgasten even moeten inlichten. Eigenlijk ben je géén hotel maar een B&B.

Kenmerken

28-7-2017

Erg leuk, gezellig hotel

Sjaak
19-10-2010

Wij verbleven hier 1 nacht tijdens onze treinrondreis door Zwitserland, geboekt bij treinreiswinkel.

De kamers op de bovenste verdieping (geen lift!) waren erg knus maar ook erg laag (schuin dak en balken). Het restaurant was helemaal vol, er hing een gezellige en gemoedelijke sfeer, en het eten was uitstekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albula in Bergün, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.