Hotel Sunstar Alpine Hotel Arosa

KinderhotelWeer vandaag9°2°
Hotel Sunstar Alpine Hotel Arosa
8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Sunstar Alpine Hotel Arosa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sunstar Alpine Hotel Arosa in het Nederlands

geweldig!

aletta1962
22-3-2011

Dit hotel is helemaal geeldig! wij zijn er in het najaar geweest september 2008.

Heerlijk geéten en geslapen! Ruime mooie kamers! Wij vonden de keuken helemaal top! Moooie omgeving om te wandelen. genoten!

2008

Ligging en uitzicht zijn prachtig in de hoger gelegen

D. Warner
10-6-2008

Ligging en uitzicht zijn prachtig in de hoger gelegen kamers.

• Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekend en mooi hotel, rustig gelegen maar toch vlakbij de hoofdstraat. Hotelbusje rijdt naar begin skilift, bus ook vlakbij. Hotel is schoon, prima kamers en mooie eetzaal. Verzorging uitstekend, groot zwembad en wellness centre in het hotel.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

Wij hebben al een aantal keer in dit hotel gelogeerd tijdens de wintersport. De prijs/kwalitiet verhouding is erg groot. Het verschil tussen een superior en een standard kamer is er bijna niet. De kamers zijn verder prima. Netjes ingericht en de schoonmaak is ook goed. Het eten is wat minder. Het kan erg verschillen per avond. Vaak is het vlees met een dikke saus en aardappelen met kaas. De toetjes zijn erg lekker. Het ontbijt is ook erg goed. Veel keuze. De ligging t.o.v. de piste is erg ver, maar er rijd een busje om het half uut heen en weer. De wandeling is te doen, maar dan zonder materiaal. Dat zetten wij bij Luzi sport aan de piste. Het hotel gaat wel van eigenaar wisselen dus het kan zijn dat het allemaal wat verandert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunstar Alpine Hotel Arosa in Arosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunstar Alpine Hotel Arosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.