Hotel Post Arosa

Hotel Post Arosa

7.3Goed

Zwitserland, Graubünden, Arosa

Op vakantie geweest naar Post Arosa?

7.3Goed

• 9Ligging t.o.v. pistes

13 reviews over Hotel Post Arosa

• 7Mascha26-03-2015

Goede ligging, ontbijt moet beter.

Dit hotel is prachtig gelegen. Grootste pluspunt is de piste en skilift dichtbij. Bij de balie staat dag en nacht iemand voor je klar. Het avondeten is lekker. Het hotel zelf is wat oubollig. Het internet werkte niet op onze kamer. Het skihok bevind zich aan de achterkant buiten. Als je daarna met je skischoenen naar het schoenenhok wilt moet je via de voorkant van het hotel naar binnen. Niet handig. Er was te weinig plek voor alle skischoenen. Het ontbijt was echt een aanfluiting. Elke dag als we rond half negen kwamen was er van alles op. Er waren soms zelfs geen borden meer. Als je het vroeg werd het uiteindelijk wel aangevld. Gebakken ei, omelet of roerei was alleen tegen bijbetaling te verkrijgen. We hadden halfpension geboekt. We dachten elke dag te mogen kiezen in welk van de drie restaurants we wilden eten. Maar dat was niet altijd het geval. 1 dag mochten we helemaal niet kiezen en was zelfs het menu al bepaald. Sommige keuzemogelijkheden werden na drie dagen al herhaald.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2015

• 9anja10-02-2014

Super!

Mooi hotel met ruime, schone kamers. (veel kamers zijn gerenoveerd) Het personeel is heel erg vriendelijk! We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2014

• 5reiziger10004-12-2013

laatste keer

Dit hotel geboekt via touroperator waarbij ruime kamer werd belooft. Bij aankomst werden wij met baby in een kamer gepropt waarbij kinderbed aan voeteneinde moest staan en je over het bed moest klimmen omdat het zo krap was. Na beklag een iets minder krappe kamer gekregen maar nog steeds niet te vergelijken met broer en gezin die dezelfde type kamer had geboekt. Na wederom beklag geen enkele tegemoetkoming. Ook bij touroperator geen enkel begrip. Wij komen al 40 jaar in Arosa maar nooit meer in dit Hotel.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9zuru46mh20-02-2012

Goed hotel met een perfecte ligging

In januari zijn wij een weekje in Posthotel in Arosa geweest. Het hotel ligt ongeveer 100m van de Weisshorn (gondelbaan) vandaan. Echt perfect dus! Wij hebben echt heerlijk geskied. Mooie pistes en veel keus aan restaurantjes op de berg om heerlijk wat te gaan eten en/of drinken. o.a. Tschuggenhütte is heel gezellig en bij zonnig weer kun je daar heerlijk buiten op het terras zitten. Arosa is een mooi en gezellig dorpje waar ze ook nog het eea organiseren. Het hotel heeft 5 restaurants en elke dag mag je zelf kiezen waar je wilt gaan eten (wel voor 11.00h opgeven bij de receptie waar je wilt gaan eten zodat ze een tafeltje voor je kunnen reserveren). Ideaal en lekker afwisselend! De sauna op de 4e verdieping van het hotel was ook heerlijk om effe te relaxen. Onze hotelkamer was goed en schoon maar beetje ouderwets interieur maar verder echt een tophotel.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9jeroen13-08-2011

We gaan dit jaar weer!!!!!!!!

Ok ..... De kamers zijn een beetje gedateerd . ( Wel hadden we een nieuwe badkamer met goede douche.)Je waant je in een Sissi paleis. Maar het ontzettende vriendelijke personeel maakt een hoop goed. Zo hoort service te zijn! Je gaat met een glimlach de deur uit. Wij hebben voornamelijk in het chinese restaurant gegeten en dit was erg goed . Zo ook het lokale restaurant . Alleen het fondue restaurant was een beetje raar weg gestopt in de kelder en niet echt sfeervol. We hadden een schitterend uitzicht op het meer en vanaf het hotel is het een klein stukje lopen naar de skilift. Wij hebben genoten in Arosa en gaan in 2012 weer terug naar Posthotel Arosa.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Hannelore20-04-2010

Heel vriendelijk personeel

Ideaal hotel voor de wintervakantie. Onmiddellijk bij de pistes en liften. Zeer vriendelijk personeel. Bij half pension keuze uit verschillende restaurants en dan nogmaals keuze uit hoofdgerecht. Aangepaste menu's voor de kinderen. Prachtige wellness met vanuit het bubbelbad uitzicht op de skipiste. We hadden een zeer ruime familiekamer met zicht op het meer.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 8Windels H12-04-2010

Zeer vriendelijk, gemoedelijk hotel

Prachtige ligging, skipiste tot aan het hotel. Zeer ruime familiekamer. Prachtige wellness, vanuit het bubbelbad uitzicht op de skipiste. Bij half pension keuze uit 4 restaurants met telkens keuze van het hoofdgerecht. Kinderen konden kiezen wat ze wilden eten. Zeer vriendelijk personeel. Mooi skigebied, ook om te wandelen en te sleeën is het leuk. Een aanrader, zeker voor de winter.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9Fam.04-02-2009

fantastisch hotel

Ik ben hier met mijn gezin geweest en het was fantastisch. Onze kamer was zeer groot. Maar we hadden wel de "royal suite" die zou ik ook aanraden. ER was ook een openhaard aanwezig in de kamer. Deze werd voor je aangemaakt als je wou net voordat je terug kwam van skien. De kamer had 2 slaapkamers en een zitkamer. Helemaal top alleen restaurant boomerang NIET proberen wij moesten 2 uur wachten! maar helemaal top

Gereisd met oudere kinderen in februari 2008

• 8R. Knetemann30-01-2008

de aangeboden 2 pers.kamer was zeer klein, de douche was zeer klein evenals de toiletruimte die bij de douche hoorde, de wastafel bevond zich in de kamer waardoor de bewegingsruimte in de kamer zeer beperkt was, verder niets dan lof over het hotel.

Gereisd met partner in januari 2008

• 4Inge en Frans05-02-2006

De kamer was heel klein, het eten eenzijdig, het hotel was smerig en heeft zeker hier en daar een opknapbeurt nodig. Men, de receptionist, liet ons weten dat er een ster afgenomen was en dat was o.i. volkomen terecht. Het personeel zeer vriendelijk

Gereisd in februari 2006

Hotel Post Arosa info