Camping Bois de Bay

2 reviews over Camping Bois de Bay in het Nederlands

40 franc voor kattenpis

Floor,
26-9-2017

De camping ligt midden in een industrieterrein, wat de sfeer al onprettig maakt vóórdat je op de camping geweest bent. Op het eerste gezicht lijkt het een standplaats voor truckers. Het terrein ligt er bedroevend bij, er is 1 klimtoestel voor kinderen, nauwelijks groen gras, en alleen maar vaste bewoners in verwaarloosde caravans. Het sanitair is prima, compleet en niet vies.

Onze plaats bestond uit modder en wat overgebleven planken en tegeltjes van de vorige bewoners, en er hing een verschrikkelijke walm van kattenpis waar je niet omheen kon.

Behalve 's nachts tussen 23h en 's ochtends 8h vliegt er elke 2 minuten een vliegtuig laag over, met zodanig veel herrie dat je elkaar daadwerkelijk moeilijk kan verstaan.

De volgende ochtend hebben we dit alles aangekaart bij de patronnesse, en als antwoord kregen we dat we de vorige avond hadden kunnen vragen om een andere plaats (maar ze gingen wel vlak na onze aankomst dicht), en dat de vliegtuigen meevallen en 's avonds niet meer komen.

En voor dit alles hebben we 40 franc betaald- verreweg de duurste én meest waardeloze camping die we tijdens 2 maanden rondrijden door Frankrijk hebben gehad. Dat is bijna een prijsje waard...

Nooit meer

Laurent Neels
22-1-2009

Onbeleefd personeel. Slecht onderhouden camping. Oude invfrastructuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bois de Bay in Satigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bois de Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.