Hotel St. Gervais *

Hotel St. Gervais *

Hotel St. Gervais
Hotel St. Gervais

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor St. Gervais voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel St. Gervais in het Nederlands

Mooi centraal gelegen, maar super eenvoudig hotel

lydiavveen, 7-7-2017

Verwacht je niet meer dan een vriendelijk gezicht en een schoon bed en klein ontbijtje, dan kan je dit gerust boeken. 3 kamers delen een douche en toilet. De kamers had een kleine twijfelaartje als bed en met 2 collega's wordt dat wel ongewenst intiem. Als tussen oplossing kregen we een extra matras wat we net op de grond erbij geplaatst kregen. De wifi was prima. De lift is erg klein De tv deed het niet, er miste een plug.... het hotel was op prima loopafstand naar het meer, het centrum, het station en maar 20 busminuten vanaf het vliegveld ( lijn 5 of 10) en door in een hotel te boeken krijg je voor het hele verblijf een openbaar vervoers kaart en daar hebben wij heel veel gebruik van gemaakt ( hop on-hop of) en zelfs de busboot over het meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Gervais in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Gervais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. Gervais scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.