Hotel Pax **

Hotel Pax **

Hotel Pax

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Pax voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pax in het Nederlands

Comfortabel voor een paar nachten

Ronald, 21-9-2011

Het hotel ligt net buiten de oostkant van het centrum en op zo'n 700m vanaf het meer. Het hotel is makkelijk te bereiken van het hoofdstation met de tram, tevens ligt op 400m station Gare Des Eaux Vives. Doordat je vlakbij het centrum zit, vind je hier ook voldoende restaurants.

Als je in dit hotel verblijft krijg je tevens een kaartje, waarmee je gratis kan reizen met het openbaar vervoer in de stad.

De 2-persoonskamer die ik had, had zicht op de binnentuin. Voor de rest weinig zonlicht op de kamer. De kamer was ouderwets ingericht, maar comfortabel genoeg om hier enkele nachten te verblijven.

Pluspunten: Ruim ontbijtbuffet, Snel draadloos internet op de kamer, Stevig ruim bed, Goede douche.

Minpunten: Inrichting gedateerd, Kledingkasten die niet meer goed dicht gingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pax in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pax zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pax scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: