Hotel Minotel International & Terminus

Weer vandaag3°-2°
Hotel Minotel International & Terminus
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Minotel International & Terminus voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Minotel International & Terminus in het Nederlands

midden hotel met plussen

Theo & Yvonne
9-10-2014

het hotel ligt aan een drukke straat en vlak bij het station van geneve. Het meer van Geneve is op 5 minuten lopen. Kamer netjes maar meer ook niet. Rolluiken voor de ramen ivm het lawaai. Kamer en badkamer niet al te groot, maar toereikend. Ontbijt netjes maar soms druk bij de koffie en eierkoker. Het hotel heeft ook een restaurant. Je krijgt korting op parkeren onder het station, en gratis openbaar vervoer kaarten. In de buurt diverse restaurantjes en barretjes. Achter het hotel is een mindere buurt, maar heb je verder geen last van.

Redelijk hotel

Annette
20-3-2012

Dit hotel ligt vlak bij een station en niet zo ver van het meer vandaan. Wij zijn vanuit Zermatt hier een nachtje geweest. Dit is ook zeker geen hotel om langer te blijven.

Goed hotel, vlakbij centrum

Scheers
8-4-2009

Voor een **+ hotel, vond ik het absoluut een zeer goed hotel, nette kamers, uitgebreid ontbijt, diverse soorten brood, beleg, yoghurt, fruit. Het hotel ligt bijna tegenover het centraal station, dus zeer goed bereikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minotel International & Terminus in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minotel International & Terminus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.