Hotel Epsom Manotel

Hotel Epsom Manotel

We hebben een aantal aanbieders voor Epsom Manotel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Epsom Manotel in het Nederlands

Mooi zakenhotel

Gerben en Chantal
1-9-2010

Voor het werk een aantal dagen hier geweest. Mooi hotel midden in Geneve. Modern, luxe en service gericht.

Het ontbijt was heel goed en uitgebreid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Epsom Manotel in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Epsom Manotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Epsom Manotel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.