Hotel Cour des Augustins

Hotel Cour des Augustins

Kleine hotelsWeer vandaag22°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Cour des Augustins voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cour des Augustins in het Nederlands

2008

In 1 woord:SUPER!!!!!!! Hadden de loft geboekt,volledig 6

R. TAS
9-2-2008

In 1 woord:SUPER!!!!!!! Hadden de loft geboekt,volledig uitgeruste keuken(magnetron,vaatwasser,Nespresso-apparaat,super minibar,zelfs 6 Môvenpick ijsspecialiteiten in de diepvries. Ook de badprodukten van hoge kwaliteit,luxe badjas en knalrode slippers en een 2persoonsbadkuip!

Gereisd Met partner in februari 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cour des Augustins in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cour des Augustins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.