Hotel Cornavin Geneve

Hotel Cornavin Geneve

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Cornavin Geneve voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cornavin Geneve in het Nederlands

Prima zakenhotel

Mary
31-5-2011

Centraal gelegen hotel vlak bij het station. Op loopafstand van het meer , de oude stad met mooie winkelhart en de "rosse buurt"met veel restaurantjes. Verzorgde kamers met mooie badkamer en dubbel glas .Je hoort de treinen nog wel maar zeer gedempt.

Goed verzorgd ontbijt en vriendelijke service. Helaas geen bar aanwezig. Geen gezellig hotel maar prima voor overnachting. Vaak goede aanbiedingen op internet.

Gereisd Zakelijk in april 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cornavin Geneve in Genève, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cornavin Geneve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.