Hotel Nash Airport

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Nash Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nash Airport

Nunca mais

Maria Elegante
12-6-2011

O Hotel Nash Airport Hotel é muito ruim. Os elevadores constantemente avariados. Cheiros nauseabundos ( esgoto). Sem secadores de cabelo. A recpeção não encontra nunca soluções, e.t.c.. Enfim, um autêntico desastre. Para mim nunca mais. Não aconselho a ninguêm.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nash Airport in Cointrin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nash Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nash Airport scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: