Reviews over Cointrin

Dichtbij vliegveld en stad.

4-2-2014

Het hotel ligt dichtbij de luchthaven. Men kan gebruik maken van de gratis shuttle, die om de 20 minuten vertrekt, of te voet gaan. De weg is niet gemakkelijk te vinden. Anders is het een typische Ibis - een bed en een badkamer. Maar alles is er schoon en goed.

Goede verbinding met de luchthaven en het openbaar

1-12-2013

De verbinding met de luchthaven of met het openbaar vervoer naar Genf is optimaal. De kwaliteit van de bedden was goed, de kamers zijn zeer eenvoudig ingericht, maar de badkamer was niet veel groter dan een toilet op een vliegtuig. De gratis wifi werkte perfect, het ontbijt was een beetje karig voor de prijs van CHF15. De pendelbus naar de luchthaven vertrekt om de 20 minuten. Genf is een dure plaats met ongeveer €150 voor een overnachting. Het Ibis hotel zonder verrassingen, geschikt voor een kort verblijf.

de nabijheid van de luchthaven is optimaal.

31-10-2013

Ideaal voor tussen twee vluchten, een hotelbus van de luchthaven en terug ('s morgens vanaf 05:00), optimaal met een reistijd van 3 minuten, Het hotel is eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt, is er en het is er erg schoon. (Beter dan menige viersterrenhotels)

Goedkoop luchthavenhotel in Genf.

6-3-2013

We gebruikten het hotel voor een overnachting, omdat onze vlucht 's morgens heel vroeg vertrok. Daarvoor waren de nabijheid (15 minuten te voet) en de pendelbus (5 minuten) erg praktisch. We hadden een kamer en een parkeerplaats in de ondergrondse parkeergarage voor de duur van onze vakantie (14 dagen) geboekt en dit was goedkoper dan een vergelijkbare parkeerplaats voor deze periode aan de luchthaven. Hotelkamer erg schoon en comfortabel. Dit arrangement is aan te bevelen!

Klein en keurig hotel met snelle shuttle service van en is

Anna,
    6-11-2007

Klein en keurig hotel met snelle shuttle service van en naar het vliegveld van Geneve. Ligging is wat ongezellig, maar wel dichtbij het vliegveld. Gratis busticket naar stadscentrum van Geneve.

Vriendelijke eigenaar en personeel. Niet duur. Ruime kamers. Simpel ontbijt.