Hotel Ramada Encore Geneva ***

Hotel Ramada Encore Geneva
Hotel Ramada Encore Geneva
7,7

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Encore Geneva voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ramada Encore Geneva in het Nederlands

Prima zakenhotel

Maria, 26-4-2012

Ideaal voor zakenreiziger die met de auto reist. Hotel ligt vlakbij de snelweg en heeft een eigen afgeschermd gedeelte in de parkeergarage onder het hotel / winkelcentrum. Vanuit parkeergarage is het hotel binnendoor bereikbaar. Voor parkeergarage moet extra betaald worden.

Sfeer in hotel is zakelijk.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Ontbijtzaal is ruim.

Prima moderne kamers met harde vloer, goede bedden, waterkoker enz.

Voor wifi moet extra betaald worden.

Leuk hotel, dicht bij stadion en spoorlijnen. Van spoor geen overlast, van het sportstadion geen idee. Ontbijt goed, en ruime keuze. Naast het hotel ligt een Italiaans restaurant. De bar van het hotel gaat wel vroeg dicht :-(

Modern hotel aan rand van centrum

Remco, 13-8-2009

Ramada Encore Geneve is een modern hotel met mooie ruime kamers, gelegen aan de rand van Geneve (bij het stadion). Wel handig als je met de auto reist, want je hoeft daardoor niet de binnenstad in. En het hotel verstrekt gratis openbaar vervoer pasjes waardoor je het gehele verblijf gratis per bus (ca. 15 minuten) naar het centrum kunt. Wij hebben er niet gegeten ('s avonds), maar het ontbijt was in elk geval prima.

in augustus hier een week geweest en goed bevallen , goede kamers en goed ontbijt , verder voor de deur een bushalte om in 10 min in het centrum van ceneve te zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Encore Geneva in Carouge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Encore Geneva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Encore Geneva scoort een 7.67 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: