Reviews over Schwarzsee

perfecte service en prachtig hotel

Hans Buis,
    9-3-2014

Afgelopen week hier samen met de kinderen doorgebracht. Prachtig hotel met een schitterend uitzicht uit de kamers over het meer en de bergen.

Het hotel is voorzien van een zwembad en Wellness gedeelte. ( stoombad, 3 sauna's). Ook heb ik gebruik gemaakt van de masseur die in het hotel aanwezig is, echt een aanrader

Het personeel is erg servicegericht en goed op elkaar ingespeeld. we zijn echt in de watten gelegd.

We hebben gebruik gemaakt van een van de speciale arrangementen.

Het hotel ligt aan een meer en op 50 meter lopen van de skipiste.

Onder in het hotel is ook nog een skiverhuur aanwezig.

De manager spreekt Nederlands.

Super vakantie gehad incl sneeuw

Hans,
    6-1-2013

Dit jaar oud en nieuw doorgebracht wederom in schwarzsee . Zojuist terug gekomen kunnen wij maar een ding zeggen perfect. Of het nu eten betreft of service of zwembad of klantvriendelijkheid alles is perfect. Omtrent appartementen kunnen wij zeggen dat er maar weinig hotels zijn met zulke ruime appartementen. Gastvrijheid is top. Wij zijn met ons gezin geweest en onze dochter wilde blijven maar helaas.

zeer goed hotel

Jos en Daphne Klaassen,
    15-8-2011

Mooie omgeving, zeer de moeite waard. Alleen de prijzen zijn door de dure zwitserse frank erg gestegen.

perfecte vakantie gehad!

geert-jan derksen,
    30-12-2010

Dit hotel heeft een Nederlandse manager die zeer gedreven aanvoelt hoe hij zijn gasten kan bedienen. Alle faciliteiten aanwezig, dus "hardware " is super.

Mooi zwembad, perfect saunalandschap, super restaurant en mooi bedachte spielzimmer voor de kleintjes. Dit hotel is duidelijk gewend aan gezinnen en is zeer behulpzaam en meedenkend. Gastronomisch op hoog niveau. We waren er voor de wintersport. Perfecte piste voor beginners, kinderen en gevorderden. Zeker niet de meest uitdagende routes maar voor een relaxte skivakantie prima. Veel in de omgeving te doen en de manager geeft je graag tips en spreekt uit ervaring.

Kortom een ideale vakantie die niet te duur hoeft te zijn maar een hoge standaard van kwaliteit heeft.

Eigenaar legt zich toe op buspassagiers

B.B.,
    20-6-2010

Kamer wordt aangegeven als suite, dat is wel erg overdreven voor een klein appartement in de Heidi en Peter stijl. Zeker de badkamer en het keukenblok zijn gedateerd.

Op het balkon staan twee vieze stoeltjes met een ice tea tafeltje, met van het zelfde frisdrankmerk een parasolletje zonder voet :afdankertjes van het terras waar nu de stoelen zijn vernieuwd.

Het zogenaamde keuze menu is redelijk, maar veel te kiezen valt er niet omdat er naar vis of vlees wordt gevraagd.

De eigenaar legt zich toe op buspassagiers, waar het hotel zich erg op richt, wat ook door hem wordt bevestigd.

Buspassagiers gaan voor collectief, wij gaan meer voor individueel en dat wordt dan lastig tussen die grote groepen. Het hotel is over het geheel, netjes maar wel saai en smakeloos ingericht. De ligging en de omgeving is prachtig.