Hotel Hacienda

Kleine hotelsWeer vandaag22°11°
Hotel Hacienda
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hacienda in het Nederlands

Leuk hotel voor een business trip

Leslie
13-7-2011

Dit hotel heb ik bezocht tijdens een zakenreis. Het was nog maar recent open. De kamers waren prachtig met een zeer moderne inrichting. Er is ook een ruime, gratis parking voor de wagen. Het ligt niet in Fribourg zelf, maar wel op slechts +-10 minutjes met de taxi. Trein en bus stations zijn vlakbij dus je kan perfect gebruik maken van het openbaar vervoer. Het hotel heeft ook zijn eigen restaurant met een leuke zuiderse toets. Je kan in dit restaurant 's ochtends gaan ontbijten. Fribourg zelf is een leuke, mooie en propere stad. Zeker een aanrader om eens te bezoeken. Ook om te shoppen zijn er genoeg mogelijkheden. Fribourg is perfect bereikbaar: vliegtuig tot Gèneve en dan de trein richting Zurich wel nog +-1u30 met de trein.

Gereisd Alleenreizend in februari 2011

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda in Fribourg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.