Sorteren

vakanties Fribourg Regio

Reviews over accommodaties in Fribourg Regio

Die ene overnachting werden er vier.

Teejoo Raayman
    27-7-2014

Een heerlijk rustige Camping met een vriendelijke eigenaresse. Een Camping met veel vaste staanplaatsen met overwegend wat ouder publiek. Overigens ook erg vriendelijk. Mooie uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.

Zeer goed hotel voor een kort verblijf.

6-2-2014

Zeer goed hotel voor een kort verblijf. Centrale ligging. Ik was met name onder de indruk van de vriendelijkheid van de receptioniste. Ik was laat aangekomen en werd hartelijk en bekwaam ontvangen. :-)

Goed hotel met een centrale ligging.

7-1-2014

Het hotel ligt vlakbij de oude stad, mooie ligging, zeer goede uitgaansmogelijkheden, parkeergelegenheid bij het hotel moeilijk, vooral in de avond. Het ontbijt was over het algemeen in orde, maar de diversiteit van de gerechten was niet zo groot. Helaas is de nespressomachine, die veel jaren in de ontbijtzaal stond, vervangen door een volautomaat. In de kamer zijn er 's nachts geluiden van buiten te horen, maar ze zijn niet al te storend.