Hotel Friedheim

Kleine hotelsWeer vandaag27°14°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Friedheim voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Friedheim in het Nederlands

Absolute aanrader

Christohe
20-12-2012

Het is zeker niet het goedkoopste hotel waar wij ooit verbleven, maar wel veruit het beste. We zijn er drie keer geweest en gaan zeker nog terug. Zeer vriendelijke mensen, sublieme ligging, super eten.

Gereisd Met partner in juli 2006

Fantastisch !!!

Jan & Karin
12-8-2009

Ligging geweldig, klein heuveltje op en fenomenaal uitzicht over het meer. Eigenaren zijn zeer hartelijk, hotel is tot in de puntjes voor elkaar. Geen vuiltje te vinden. Ontbijt is super. Kortom een aanrader voor iedereen. We zijn hier nu 4 keer geweest en het blijft geweldig.

Gereisd Met partner in Wed Aug 12 2009 10:55:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Friedheim in Weggis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Friedheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.