Hotel Flora Alpina

Hotel Flora Alpina
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Flora Alpina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Flora Alpina in het Nederlands

Schitterend gelegen hotel

Frank
15-8-2013

Als doorreis hotel geboekt met een extra tussendag.

Mooi hotel met fantastisch uitzicht. Kamers zeer ruim, maar niet allemaal met bad en een balkon. Ontbijt is gewoon erg goed. Ruime keuze. Mooie terassen met het uitzicht op het meer. Wel 1,5 km van het dorp af, dus een klein half uur lopen.

Pluspunt: er is een shuttlebus die je naar het centrum brengt wanneer je wilt. Top geregeld.

Prijzen zijn op z'n Zwitsers, dus behoorlijk aan de prijs voor drank, koffie en eten. Voorbeeld: 1 koffie en 1 biertje kost ruim 10 euro. Parkeren bij het hotel waar je zelfs overdekt kan parkeren.

Zeker een aanrader dit hotel !

Gereisd Met partner in augustus 2013

Heerlijk, onze bruiloft was fantastisch

Peter
5-9-2012

Heerlijk eten, super service. Toen we getrouwd terug kwamen lag de kamer vol rozenblaadjes. Het feest was tot in de puntjes georganiseerd. Kamers mooi en schoon.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flora Alpina in Vitznau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flora Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.