Reviews over Vitznau

super verblijf

Sanne,
    8-9-2018

super camping, vriendelijk en behulpzaamen eigenaren. Rustige camping met veel te dóen in de prachtige omgeving, zeker een aanrader. wij hebben hier 3 nachten verbleven op doorreis naar Italië. we komen zeker nog een keer terug.

Heerlijk verblijf

Lisette,
    28-7-2018

Heerlijk verblijf gehad van twee dagen (tussenstop) in een vakantiehuisje. Alles goed op orde. Het weer was erg warm, de huisjes daarom ook....geen kussens en dekens. Aanrader om dit wel mee te nemen. Sfeer erg goed, zwembad met het uitzicht, prachtig!! Aanrader!

Heerlijk verblijf en prachtig uitzicht.

Marlies Cnossen,
    19-10-2017

Het landschap van de Zwitserse Alpen is erg mooi. Met prachtige vergezichten tot ruige looppaden. Als kind kwamen wij vaak in het gebied in en rondom Luzern. De berg Rigi was altijd een vaste uitstap met de familie. Het hotel aan de voet van de berg is een fijn hotel met vriendelijk personeel. Het eten is verrukkelijk, maar erg duur. In het dorp en het naastgelegen dorp zijn restaurants te vinden die een stuk goedkoper zijn. Een trip naar de berg Rigi mocht niet ontbreken. Het uitzicht vanaf de Rigi was wederom prachtig en ook de paden waren goed te belopen. Het enige verschil. Er zijn nu veel meer Aziaten die deze berg hebben ontdekt. Dit zorgt voor een enorme drukte op de twee bekende punten: Kulm en Kaltbad. Om deze drukte te ontsnappen is het aan te raden de langere wandelroutes te wandelen.

Mooie camping

Eline,
    13-8-2017

Op de camping terecht gekomen omdat we een overnachting zochten op doorreis naar Italie. Geslapen in een soort trekkershut ( koelkast, kookplaat en servies aanwezig. De hussli was nieuw en we hadden geluk dat er geen caravan voor ons stond. Nu hadden we uitzicht op het meer. De hussli was top en we hebben er twee nachten geslapen. Twee grote twee persoons bedden. De hussli's staan vlak naast het sanitair en de afwasruimte.Handig omdat er geen water in de hussli is.

Het sanitair van de camping is top! Schoon, ruim, warm enz.

De extra dag in Zwitserland hebben we gebruikt om even door het dorp te lopen. We hadden een leuke wandeling en kwamen vlak bij het dorp nog een bij een grote waterval.

Vanaf het dorp kan er gevaren worden naar Luzern en met een tandradbaan naar de top van een berg. Beide activiteiten zijn niet goedkoop(helaas zoals alles in Zwitserland).

De camping heeft een zwembad met een prachtig uitzicht op het meer.

Er waren een paar Nederlanders.

Mooie Camping in een super omgeving!

Andre Versloot,
    11-9-2016

Mooie leuke Camping aan het Vierwaltstattersee. Super omgeving. Super sanitair gebouw (verwarmd en binnen) Aardige Camping eigenaren! En spreken vloeiend Engels. Leuk om naar Luzern te gaan met boot of auto. Verder ook nog veel te doen voor de wandelaars en natuurliefhebbers. Wij hebben hier 2 dagen gestaan. Vanwege het slechte weer eerder naar Italie gegaan. Maar komen zeker nog een keer terug. Echt een aanrader.!!!

Vitznau scoort een 8,3 uit 10, op basis van 9 reviews