Stanserhorn

8.4Fantastisch

Op vakantie geweest naar Stanserhorn?

• 8Anno17-09-2014

Koppijn

Indien je overgevoelig bent voor Electrosmog Straling en geen zin hebt in barstende koppijn moet je de Stanserhorn vooral NIET bezoeken, op de top van de berg waar het restaurant zich meteen begeeft is namelijk volledig volgebouwd met gigantische zendmasten. Het voelt daar werkelijk aan alsof je IN een magnetron zit. Het personeel in het restaurant zijn zwaar gestressed en zeer onvriendelijk, ik geef hun geen ongelijk, ik zou hetzelfde zijn als ik daar langer dan 1 uur moet verblijven.

Gereisd in januari 2014

• 9Joyce20-08-2013

Cabrio lift

veel wandelmogelijkheden. Cabrio lift is wel duur, je kunt ook met andere liften terug, dan wel een flink eind lopen. Let op dat ze je niet het verkeerde duurdere ticket verkopen!

augustus 2013

• 8Christohe20-12-2012

prachtig uitzicht

Ook zeker doen, ook hier magnifieke uitzichten

Gereisd met partner in juli 2006

• 9Sofie 21-08-2012

Mooi uitzicht!

Toffe toer naar boven, zowel met het oude treintje als met de nieuwe cabrio lift! Mooi uitzicht over het meer en ook naar de bergen! Mooi restaurant boven in self-service, jammer dat we dit niet op voorhand wisten, anders hadden we met de kinderen er zeker gegeten! Mooie terrassen ook boven om te zitten!
    zoals bij vele kabelbanen: op tijd vertrekken is de boodschap, wij vertrokken om 9u zonder enige file, rond de middag was het er héél lang aanschuiven hoorden we!

augustus 2012

• 8Teun09-11-2010

Prchtig uitzicht op het Viwoutnmeer

De 1898 meter hoge berg dank zijn naam aan het stadje Stans. Het eerste gedeelte naar de top wordt afgelegd met een nostalgische tandradbaan. Na een brand in 1970 is het bovenste gedeelte afgebrand en vervangen door een gondel. Eenmaal boven is het ook hier weer genieten van het uitzicht

Gereisd met partner in juni 2008