Camping Seeland

Camping Seeland
7,3

52 reviews over Camping Seeland in het Nederlands

Met jonge kinderen

Goede doorreiscamping, restaurant overslaan!

Huub Franssen
12-8-2018

Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Er is een apart veld voor doortrekkers met een mooi toiletgebouw, de camping zelf heeft ouder sanitair. Dat Zwitserland niet goedkoop is staat bekend een overnachting voor 2 personen kost op deze camping € 49,62. Dat is toch wel veel voor alleen een overnachting. Op de camping is een selfservice restaurant met een ruim aanbod. De kwaliteit van het eten is redelijk maar wel duur. Pinnen in het restaurant is niet mogelijk, betalen in het restaurant kan alleen contant waarbij de koers als je in euro's betaald gelijk wordt gehouden met een Zwitserse Frank. Met andere woorden je betaald dus 15% MEER als je niet in Zwitserse Franken betaald. Dit gaf ons geen goed gevoel omdat we hierdoor op onze rekening bijna € 18,00 meer betaalden dan de werkelijke kosten. Er is op de camping een pinautomaat waar je Zwitserse Franken kunt pinnen maar dan zit je weer met Franken die je nergens meer kwijt kunt.

Uitstekende camping!

Dhr. Hofstee
8-7-2018

Heel veel plekken om uit te kiezen, met en zonder schaduw. Wij kozen onder een boom en hadden veel schaduw. Met uitzicht op het meer en op de bergen met eeuwige sneeuw ligt deze camping centraal en werkelijk prachtig. De camping is groot, met veel jeugd/groepen schooljeugd op zomerkamp. Maar totaal geen last ervan, tegen 22:30 is het stil, overal. De camping is, ons inziens, terecht uitgeroepen tot een van de 100 beste campings van Europa! Alles is schoon, netjes, goed verzorgd, volledige en geregeld. Broodjes zijn geweldig, heel veel keus en allemaal vers gebakken. Sempach is een oud leuk stadje. Fietsen rond Sempacher See is goed te doen en leuk! Je kunt dan gaan lopen klagen dat de prijs hoog is, maar €39 in voorseizoen is wel te rechtvaardigen vinden wij. Top camping dus.

prima overnachtingscamping

Annet
8-8-2017

Het is idd. een duurdere overnachtingscamping.Maar ja dat weet je nou eenmaal als je door Zwitserland reist. Prachtig en schoon sanitair, zelfs een mogelijkheid om te koken of evt. dingen in te vriezen. Gratis gebruik. Nette en vriendelijke ontvangst bij de receptie,plaats wordt toegewezen. Strandbad gratis toegankelijk. Gezellige bar en eet gelegenheid. Supermarkt binnen loop afstand van de camping.

Bizar dure camping!

B Verweij
7-7-2017

Als doorreiscamping terecht gekomen op Sempach. Om 17u gearriveerd en we bleven tot de volgende ochtend 8u. Een stukje gras waar de auto voor de caravan mocht staan. In totaal we hier voor €74 kwijt. Een frietje gehaald voor 4 personen, kostte 45€.

Dit is pure oplichting!

nette vriendelijke camping

marcel
        25-7-2015

op doortocht op de camping gestaan, voor 2 nachten een heel mooi plekje gekregen, erg vriendelijk aan de receptie. camping is wel duur maar alles is er op en eraan, alleen geen zwembad. wel gratis toegang tot het naast gelegen strand. erg leuk daar. zwitsers zijn heel relaxed.

al met al een leuk verblijf gehad

Zeer mooie en verzorgde Camping

cabby
        23-9-2014

Prachtige plaatsen en zeer ruim. Vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. Proper sanitair, maar wel een beetje koud gezien de frisse periode 17°. deuren stonden altijd open.

Camping ligt aan een zeer mooi en groot meer, prachtig uitzicht. Zeer lekker gegeten in het restaurant, stijl zoals in een grote self service.

Duur voor een doortrekcamping

masja
        22-8-2014

De ligging in de buurt van een snelweg maakt dat deze camping vaak gekozen wordt als overnachtingscamping op weg naar bijv. Italië. De voorzieningen zijn prima, maar je hebt ze voor een doortrekcamping niet nodig. Er is een apart doortrekveld, waar je redelijk de ruimte hebt.

De camping is erg duur.

super overnachtingscamping

Monique
        5-7-2014

hij is wat aan de prijs, maar het is een super overnachtingen caping

winkel is heel duur, maar het is zwitserland

mooi meer waar je kaartjes voor krijg en gebruik kan van maken heerlijk om nog even af te koelen

vanaf 7 uur kun je weer vertrekken

Voordelen: De camping ligt op enkele minuten rijden van de autosnelweg. De doortrekkers worden op een groot veld geplaats rondom een net toiletgebouw. Dit gebouw bevat ook een ruime zitkamer (ideaal voor de tentkampeerder bij slecht weer). De caravan kan aangekoppeld blijven. Naast de camping is een zelfbedieningsrestaurant en een kleine winkel. Tegen een borg kun je een verloopkabel krijgen voor de 230V. Deze heb je nodig als je op de camping zelf wilt staan. Op de camping zelf zijn de plekken ruim, voldoende mogelijkheden qua schaduw/zon. Je kunt direct vanaf de camping in het meer zwemmen!

Nadeel: dure camping.

Mooi ruim veld voor de doortrekker.

Eric
        18-8-2013

Voordelen: De camping ligt op enkele minuten rijden van de autosnelweg. De doortrekkers worden op een prachtig veld geplaats rondom een mooi toiletgebouw. Dit gebouw bevat ook een ruime zitkamer (ideaal voor de tentkampeerder bij slecht weer). De caravan kan aangekoppeld blijven. Naast de camping is een zelfbedieningsrestaurant en een kleine winkel.

Nadeel: dure camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seeland in Sempach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.