Sorteren

Reviews over Sempach

Uitstekende camping!

Dhr. Hofstee
    8-7-2018

Heel veel plekken om uit te kiezen, met en zonder schaduw. Wij kozen onder een boom en hadden veel schaduw. Met uitzicht op het meer en op de bergen met eeuwige sneeuw ligt deze camping centraal en werkelijk prachtig. De camping is groot, met veel jeugd/groepen schooljeugd op zomerkamp. Maar totaal geen last ervan, tegen 22:30 is het stil, overal. De camping is, ons inziens, terecht uitgeroepen tot een van de 100 beste campings van Europa! Alles is schoon, netjes, goed verzorgd, volledige en geregeld. Broodjes zijn geweldig, heel veel keus en allemaal vers gebakken. Sempach is een oud leuk stadje. Fietsen rond Sempacher See is goed te doen en leuk! Je kunt dan gaan lopen klagen dat de prijs hoog is, maar €39 in voorseizoen is wel te rechtvaardigen vinden wij. Top camping dus.

prima overnachtingscamping

Annet
    8-8-2017

Het is idd. een duurdere overnachtingscamping.Maar ja dat weet je nou eenmaal als je door Zwitserland reist. Prachtig en schoon sanitair, zelfs een mogelijkheid om te koken of evt. dingen in te vriezen. Gratis gebruik. Nette en vriendelijke ontvangst bij de receptie,plaats wordt toegewezen. Strandbad gratis toegankelijk. Gezellige bar en eet gelegenheid. Supermarkt binnen loop afstand van de camping.

Restaurant

Urs & Josef & Margrit Hochstrasser
    29-2-2016

Das Essen war sehr gut. Wir waren zu dritt dort und können dieses Restaurant nur empfehlen.

nette vriendelijke camping

marcel
    25-7-2015

op doortocht op de camping gestaan, voor 2 nachten een heel mooi plekje gekregen, erg vriendelijk aan de receptie. camping is wel duur maar alles is er op en eraan, alleen geen zwembad. wel gratis toegang tot het naast gelegen strand. erg leuk daar. zwitsers zijn heel relaxed.

al met al een leuk verblijf gehad

Mein Aufenthalt in Sempach von Nils Erik Janssen

Nils Erik Janssen
    13-6-2015

Beruflich war ich von Mitte April 2015 bis Mitte Juni 2015 am TCS Campingplatz " Seeland " in Sempach....

Ich kann nur positiv berichten... Extrem sauber - Zentral gelegen - alles vorhanden sogar Bankomat - und besonders die immer höflichen, freundlichen Platzbetreiber...

Sowie mein Beruf mich wieder in die Schweiz schlägt gibt es nur ein Ziel - TCS Camping Seeland in Sempach

Sempach scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews