Aparthotel Bellevue

37 reviews over Aparthotel Bellevue in het Nederlands

veelste duur, nooit meer

Reinald
20-6-2011

De ligging is echt perfect, ligt mooi bij een meer en kijkt ver over het gebied uit

Maar de prijs is veel te duur naar verhouding wat je krijgt.

Eten was redelijk, maar te weinig

Communicatie kan zeker verbeterd worden

Super locatie

Petra
9-2-2011

Wij zijn hier met onze dochter van een half jaar 3 dagen geweest. Heerlijke tijd gehad. Heel mooi uitzicht vanuit onze kamer/balkon op het meer. Lekker eten en goede service. Leuke uitstapjes gemaakt naar dorpjes in de buurt, ook met het treintje en de boot meegeweest. Is wel een aanrader! Wij zouden zo weer terug gaan!

aanrader

Vandaele Eddy - Denys Martine
4-12-2010

Wij waren gelogeerd in het natuurhuis,mooie kamer met zicht op het meer. Het eten was verzorgd en gevarieerd. We zijn er goed ontvangen en we hadden om 11.30 reeds de sleutel van onze kamer. Het hotel is rustig gelegen, alleen is het jammer dat er in Seelisberg s'avonds geen ontspanning mogelijk is.

Eddy en Martine; Zedelgem; Belgiê

Oud en vies

Willy
15-8-2010

Geboekt rechtstreeks: appartement met uitzicht op het meer. Reservering bevestigd. Gekregen: uitzicht op de parkeerplaats. Medewerkers receptie beneden peil/amateuristisch. Wij konden pas om vijf uur 's middags het appartement in. Men kon amper de eindrekening opmaken. Appartement oud, zeer gedateerd en vies. Vieze oude meubels (veelal kapot), praktisch geen verlichting, matrassen zeer slecht. Na herhaaldelijk klagen werd ons een ander appartement met deels zicht op het meer aangeboden. Ons zien zij daar nooit meer terug!

Mooi en rustig gelegen

mailbox_1
7-8-2010

Mooi en rustig gelegen hotel met adembenemend mooi uitzicht. In de omgeving niet direct veel te doen. Neem de trein naar beneden en vervolgens kan je met de boot alles bezoeken. Tijden van trein, bus, boot sluiten goed bij elkaar aan. Rondom het meer is veel te ondernemen. Leuk hotel, mooie kamer, vriendelijke mensen, eten was goed maar niet bijzonder.

Zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader!

François Gino
20-7-2010

Fantastisch hotel, met adembenemend mooi uitzicht op het meer. Gezellig terras. Gezellig restaurant. Lekker eten. Lekker ontbijt. Dicht bij het hotel, heb je een treintje dat je naar het meer voert, vanwaar je dan verder de boot kunt nemen. Zeer interessant ook omdat je vanaf 1 dag al kunt boeken. Ideaal als dooreishotel voor verder te reizen naar Italie. We waren er reeds voor de tweede keer, en hopen er in de toekomst zeker nog te kunnen terugkeren.

goed

lut
20-6-2010

Rustige omgeving,goed voor een korte vakantie.Bij goed weer ontelbare wandeltochten mogelijk in de omgeving. Bij slecht weer zijn er weinig alternatieven.

Geweldige midweek in Seelisberg!

Arie en Corry Dekker
4-11-2009

Van 19 t/m 24 oktobe 2009 logeerden wij in Hotel Bellevue in Seelisberg.

Wij hebben er heerlijke dagen gehad. We verbleven in het "Naturhaus" en hadden een mooie kamer met een echt fantastisch uitzicht over de Urner See en verschillende plaatsjes zoals Brunnen.

De diners waren echt voortreffelijk, waarschijnlijk omdat het erg rustig was zo laat in het seizoen (de kok kon zich uitleven!), want toen er op één avond bussen met toeristen kwamen eten, was de maaltijd inderdaad iets minder (maar nog steeds prima)

Niets dan lof dus over de maaltijden. Elke avond vier gangen, waar veel zorg aan was besteed.

Ook het personeel was erg vriendelijk.

De omgeving kenden we al, die is natuurlijk prachtig!

Voor wandelaars: de "Weg der Schweiss" (route 99)loopt door Seelisberg, en vergeet zeker niet naar het prachtige plaatsje Bauen te wandelen.

Kortom: Wij zijn zeker van plan hier nog eens terug te keren!

Arie en Corry Dekker

Vreetschuur met een bijzonder mooi uitzicht

Gerard
31-8-2009

Hotel Bellevue ligt aan het einde van de berg, het heeft een bijzonder mooi uitzicht over de Urnersee. Seelisberg heeft géén kern en er is absoluut niets te beleven. Het hotel wordt bezocht door busladingen (dag) toeristen met als gevolg dat het hotel net een kippenhok is. De eetzaal is ongezellig en het eten is fabrieksmatig en zonder gevoel klaar gemaakt. Tijdens het eten hebben we met ons armen moeten wapperen om de (fruit) vliegen van ons en het eten te houden.

Een keer hebben we dode fruitvliegjes op de peultjes aangetroffen.

Ons algehele indruk is dat het een smoezelige vreetschuur is met een bijzonder mooi uitzicht.

Zeer goed bevallen

F. Dekker
26-8-2009

Mooi gelegen, vriendelijke medewerkers, mooie kamer, veel te doen in de omgeving. Eten was gemiddeld.

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bellevue in Seelisberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.