We hebben een aantal aanbieders voor Seelisberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Seelisberg

topper als tussenstop

Dirk de Moye,
    13-11-2008

Wij waren op doorreis naar Italie. Hebben gelogeerd in hotel Tell. Rustig en schitterend gelegen hotel. De rösti als avondeten was er ronduit fantastisch !! Speciaal hiervoor gaan we er volgend jaar weer naartoe

Gereisd met partner in augustus 2008

topper als tussenstop

Dirk De Moye,
    13-11-2008

Wij waren op doorreis naar Italie.Hebben gelogeerd in hotel Tell. Wat een meevaller !! rustig en schitterend gelegen. De rösti als avondeten was er ronduit fantastisch. Speciaal hiervoor gaan we er volgend jaar weer naartoe.

Gereisd met partner in Thu Nov 13 2008 18:25:10 GMT+0000 (UTC)

Het dorp telt 600 inwoners en het is er zeer rustig

philippe en sabine,
    11-9-2007

Het dorp telt 600 inwoners en het is er zeer rustig.Vanaf hier kan je prachtige wandelingen doen in de bergen of rond de urnesee.Luzern ligt er op 35km van en is een mooie stad met de bekende brug.Het zicht is prachtig vanuit het hotel.

Gereisd anders in Tue Sep 11 2007 21:46:03 GMT+0000 (UTC)

erg rustig gelegen hotel, voor ons was er geen plaats meer

Bart,
    24-8-2007

erg rustig gelegen hotel, voor ons was er geen plaats meer in het hotel zelf en werden ondergebracht in de naast gelegen erg ruime appartementen, 2 slaapkamers, kitchenette, kleine badkamer met douche/ligbad. vrij smaakloos viergangen avondmenu dat in een razend tempo wordt opgediend (4 gangen op een half uur tijd). erg mooi uitzicht vanuit het restaurant.

Gereisd familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige zichten op Urner See, en de omliggende dorpen en

patrick quartier,
    17-8-2007

Prachtige zichten op Urner See, en de omliggende dorpen en stadjes (Brunnen, Schwyz...). Vele mogelijkheden tot excursies (ook zonder wagen - gebruik Tell Pass regio 4woudstedenmeer). Uitstekende begeleiding door personeel station/toeristische dienst. Het dorp zelf is wel heel klein, en dat heeft uiteraard beperkingen.

Gereisd familie in augustus 2007
Seelisberg scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews