Sorteren

Reviews over Seelisberg

Sehr schönes Hotel

Carmen
    24-9-2018

Eigentlich alles. Das Zimmer war groß, mit Balkon und Blick auf den See. Es ist etwas in die Jahre gekommen, aber gut gepflegt. Sehr schöner Aufenthaltsraum und Speiseräume. Alles mit Liebe eingerichtet. Das Personal ist äußerst freundlich und hilfsbereit. Wir hatten Halbpension gebucht und haben ganz wunderbar gegessen. Vielen Dank, wir kommen wieder...

Super locatie

Petra
    9-2-2011

Wij zijn hier met onze dochter van een half jaar 3 dagen geweest. Heerlijke tijd gehad. Heel mooi uitzicht vanuit onze kamer/balkon op het meer. Lekker eten en goede service. Leuke uitstapjes gemaakt naar dorpjes in de buurt, ook met het treintje en de boot meegeweest. Is wel een aanrader! Wij zouden zo weer terug gaan!

aanrader

Vandaele Eddy - Denys Martine
    4-12-2010

Wij waren gelogeerd in het natuurhuis,mooie kamer met zicht op het meer. Het eten was verzorgd en gevarieerd. We zijn er goed ontvangen en we hadden om 11.30 reeds de sleutel van onze kamer. Het hotel is rustig gelegen, alleen is het jammer dat er in Seelisberg s'avonds geen ontspanning mogelijk is.

Eddy en Martine; Zedelgem; Belgiê

Hotel Bellevue mit Naturhaus

Anonym
    7-8-2010

Ich finde es sehr schade, dass so schlecht über dieses Hotel geschrieben wird. Denn die Aussicht ist sowieso genial. und das Personal ist sehr Freundlich und Hilfsbereit. Wir waren in einer Zeit dort wo es viel stress gab, jedoch wurden wir trotzdem super bedient, die Kinderfreundlichkeit wird enorm gross geschrieben. Das einzige Problem sind die Fliegen jedoch wo gibt es sollchee denn nicht.??? Ich bin sehr zufrieden mit meinem Aufenthalt im Hotel Bellevue.

Mooi en rustig gelegen

mailbox_1
    7-8-2010

Mooi en rustig gelegen hotel met adembenemend mooi uitzicht. In de omgeving niet direct veel te doen. Neem de trein naar beneden en vervolgens kan je met de boot alles bezoeken. Tijden van trein, bus, boot sluiten goed bij elkaar aan. Rondom het meer is veel te ondernemen. Leuk hotel, mooie kamer, vriendelijke mensen, eten was goed maar niet bijzonder.

Seelisberg scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews