We hebben een aantal aanbieders voor Sattel voor je op een rij gezet:

Reviews over Sattel

Heel erg goed

fam. Vogel,
    19-9-2009

Het is goed vakantie vieren bij Ienlogies. Wij zijn hier in de zomer van 2009 geweest, op doorreis naar Italië. 3 heerlijke overnachtingen en ontbijten gehad. Op een warme donderdag naar de Aegerisee geweest en heerlijk gezwommen daar en vrijdags op de Mostelberg geweest. Omhoog met de gondel en bovenop onbeperkt rodelen. De kinderen konden er maar moeilijk genoeg van krijgen. In Sattel zitten een paar leuke maar eenvoudige restaurantjes, die overigens prima eten op tafel zetten. Gastvrouw Ineke staat 200% voor haar gasten klaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Prachtige ligging!

Hummel,
    30-1-2009

Wij zijn hier afgelopen zomer geweest, op doorreis naar Toscane.

Keurige B&B, met uitzicht op het prachtige berglandschap. Je komt hier echt even tot rust. Ontbijt was prima!

Gereisd met partner in januari 2009

Ienlogies is een aanrader voor zowel de winter als in de 4

Monique,
    3-8-2006

Ienlogies is een aanrader voor zowel de winter als in de zomer. In de winter is er volop gelegenheid tot skien en in de zomer kun je eindeloze wandelingen maken. De kamers zijn licht en ruim met internet aansluiting. Het ontbijt is helemaal in een woord geweldig zelfs hagelslag is aanwezig zeker een 4 sterren ontbijt.

Gereisd anders in augustus 2006