Camping Seefeld Park (Glamping)

Camping Seefeld Park (Glamping)
7,3

4 tips over Camping Seefeld Park (Glamping)

Alida, 1-9-2013
Prachtige omgeving, je raakt niet uitgekeken! Diverse meren, prachtige kloof, Gotthardpas en nog andere passen.
joopines, 18-8-2012
Bij wat slechter weer naar Luzern. Bij mooi weer vooral wandelen en worstjes grillen boven een kampvuurtje( is gebruikelijk in Zwitserland). Op de Hasliberg(Brunig) de Muggestutz wandelen met kleine kinderen.
A, 29-6-2012
oordopjes meenemen en een zak met geld ( erg prijzig )

We hebben een aantal aanbieders voor Seefeld Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

Robbe, 12-3-2012
    Maak een daguitstapje naar de pilatus berg. Hier kan je verschillende routes volgen middels een trein, boot, kabeltrein, kabellift, stoeltjeslift en bus. Ik kan me herinneren dat ook dit vreselijk duur was, maar zeker de moeite waard! Verder is een dagje Zurich of Bern ook een aanrader!