Camping Seefeld Park (Glamping)

Camping Seefeld Park (Glamping)
7,3

5 tips over Camping Seefeld Park (Glamping)

Josien, 21-7-2018

De Aareschlucht bij Meiringen is een mooie kloof. De Gletscherschlucht Rosenlaui is wat minder bekend en ligt iets zuidelijker het dal in. Deze is zeker zo mooi en veel ruiger met watervallen.

Met de Stöckalp- Melchsee Fruit kabelbaan naar boven en een mooie wandeling maken. Volop mogelijkheden in afstand en moeilijkheid.

Het Hochseilpark in Stöckalp is erg leuk. Vriendelijk personeel, uitdagende parcoursen en de "12-meter pendelsprung" is een gave ervaring

Alida, 1-9-2013
Prachtige omgeving, je raakt niet uitgekeken! Diverse meren, prachtige kloof, Gotthardpas en nog andere passen.
joopines, 18-8-2012
Bij wat slechter weer naar Luzern. Bij mooi weer vooral wandelen en worstjes grillen boven een kampvuurtje( is gebruikelijk in Zwitserland). Op de Hasliberg(Brunig) de Muggestutz wandelen met kleine kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Seefeld Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

A, 29-6-2012
oordopjes meenemen en een zak met geld ( erg prijzig )
Robbe, 12-3-2012
Maak een daguitstapje naar de pilatus berg. Hier kan je verschillende routes volgen middels een trein, boot, kabeltrein, kabellift, stoeltjeslift en bus. Ik kan me herinneren dat ook dit vreselijk duur was, maar zeker de moeite waard! Verder is een dagje Zurich of Bern ook een aanrader!