7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Seefeld Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

37 reviews over Camping Seefeld Park (Glamping) in het Nederlands

Prachtige camping aan een meer

Jolanda,
8-8-2018

Mooie schone camping. Veel Zwitsers en een animatie, maar daar waren wij ook niet naar op zoek. Prachtig zwembad, wordt wel ook door de omgeving gebruikt dus bij zonnig weer topdrukte. Wel groot grasveld erbij dus plek zat om te liggen. Sanitair erg schoon. Soms inderdaad druk bij de douche, maar als je de toilet gebouwen naast de receptie gebruikt heb je daar geen last van. Weinig Nederlanders. Broodjes zijn te bestellen bij de receptie, maar zijn erg duur. Aldi op 5 minuten afstand met de auto verkoopt ook verse broodjes voor een kwart van die prijs. Verder zijn de plekken niet groot, maar mijn ervaring is dat dit in Zwitserland en oostenrijk op de meeste campings zo is. Wij hebben hier alleen maar zonnig weer gehad en dan is het heerlijk bij het meer en het zwembad. Genoeg te doen in de omgeving. In sarnen veel openbaar vervoer. Wij hebben geen last gehad van de trein of weg. Duur restaurant zelfbedieningsrestaurant op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping in een mooie omgeving.

Claud,
29-7-2018

Nette camping. Toen wij er waren was t topdrukte (elke plaats bezet) en dan sta je erg dicht op elkaar. Ook de 5 douches (voor de hele camping) en 8 wc (man en vrouw) zijn te weinig. Regelmatig wachtrijen. Douche en wc naast de receptie zijn aan te raden! Verder mooie en schone zwembaden en het meer is heerlijk om in te zwemmen. Verder is de omgeving echt prachtig. Bijna geen Nederlanders op de camping, voornamelijk Zwitsers. Mooie en nette camping en een aanrader om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Dure camping, kleine plaatsen circa 60m2

Sanne,
29-7-2018

Schitterende omgeving, centraal voor uitstapjes. Mooi meer en zwembad. Receptie was niet vriendelijk en houden je vast op de minuut bij aankomst ! vanaf 14u mag je pas op je plek ook al is hij allang vrij. Wat kan resulteren file voor slagboom, betaald parkeren buiten slagboom. Wij wilden 3 dagen langer blijven dat was probleem onze plaats was gereserveerd. We konden wel nr plaats achter ons maar wij moesten dan voor 12u wo eraf en mochten er om wo 14u pas op. Toen ik zo aangaf we kunnen gelijk verhuizen plaats is toch vrij, nee je moet wachten tot wo 14 uur?😬😬 of kom di avond maar terug. Di stond er ineens camper voor 1 nachtje op die plek dus we mochten pas wo van 14u, maar moesten zelf wo eraf voor 12u. Ik zei als wij al verhuisd waren kon hij dat ene nachtje toch op onze plaats?? Uiteindelijk mochten we toch nog di avond verhuizen naar andere plaats om langer te mogen blijven. Waarom zo moeilijk zoveel vrij?

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Vacanceselect

Mooie camping aan het Sarnermeer met uitzicht op de bergen en een (gemeentelijk) verwarmd buitenzwembad. De tourplaatsen zijn niet erg groot. Onze auto moest op de (betaalde) gemeentelijke parkeerplaats. Omdat we een klein tentje voor de kinderen hadden, zouden we ook moeten betalen voor de auto op de plaats maar met caravan, voortent en extra tentje is daar geen plaats voor. Naast de camping loopt een klein riviertje met veel stenen, erg leuk voor de kinderen om dammen te bouwen. Weinig Nederlanders in de week dat wij er waren. Sanitair is goed, maar in het hoogseizoen waarschijnlijk erg weinig. Bij het zwembad is extra sanitair waar gebruik van gemaakt kan worden. WiFi voor 1 apparaat is bij de (hoge) campingprijs inbegrepen. Aldi in het dorp is prima betaalbaar. Veel activiteiten in de omgeving, zoals schluchten, kletterpark en kabelbaan (zie tips).

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek

Jennifer,
27-8-2017

Mooie kleine camping aan het Sarnenmeer. De camping heeft een mooi zwembad, verder is er nog een tafel tennis, voetbaltafel. De camping heeft een open kampeer terrein met daarachter vakantie woningen die veelal in de weekenden door vaste huurders gebruikt worden. Er tussen staan her en der de verhuur stacaravans en glamping tenten opgesteld. Dus niet op het kampeer terrein zoals hier op oude foto's. Wij verbleven in de glamping tent met ligbad en vonden het wel jammer deze tent niet meer op het kampeer terein stond daardoor hebben kinderen minder snel contact met anderen Wij hebben 2 weken mooi weer tussen de 20 en 30 graden gehad dus geen lastvan kou al kan het in de nachts wel afkoelen maar met een extra deken is dat opgelost. In de omgeving is genoeg te doen en te.zien en ja Zwitserland is duurder dan NL maar dat weet je vooraf al. Het enige wat mij is tegengevallen is de Zwitserse keuken al was de het restaurant op de camping wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Drama met slecht weer, top met mooi weer

Alexander,
1-8-2017

Een hele mooie camping als het mooi weer. Een totaal drama als jee lodgetent hebt en het regent en het 15 graden is. Aan het weer kunnen zie niets doen maar wel aan die tent. Die hangt over een fram dat op een verhoging staat. Met als gevolg tocht langs alle zijkanten want het is niet dicht. Een handige schuifdeur vanuit je voortent. Echter met enorme kieren waardoor het daar ook tocht. Dan geen verwarming. Dus 2 dagen in de tocht gezeten en alles vochtig. Toen opgegeven en naar huis ipv de 7 dagen. Let op, ze rekenen dan toch alle nachten voor de toeristenbelasting (zag ik pas thuis). En pin altijd in Zwitserse francs. Ze bieden euro's aan in restaurants en bij pinautomaat maar dat kost je 5% extra aan een ongunstige wisselkoers. Ik pinde 20 franc en kreeg de vraag of ik €19 wilde afrekenen of in CH. Het laatste gekozen en de ING schreef netjes 18 euro af!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping in een mooie omgeving

Fam P,
30-7-2017

Een rustige camping, die nog maar weinig Nederlanders weten te vinden. Met (puber) kinderen is dit wel lastig wanneer ze willen optrekken met Nederlandse leeftijdsgenoten. De accomodaties zijn mooi maar staan wel vrij dicht op elkaar. Het ( gemeentelijk) zwembad op de camping is met een polsbandje van de camping gratis te betreden. De grote ligweide en beide zwembaden zien er goed verzorgd uit. Ook de badmeesters ontbreken niet. Sarnen is een heel rustig stadje ( geen toerisme). Het Sarnermeer is prachtig om te zwemmen en te varen.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede verzorgde camping

Corrien,
29-7-2017

Mooie camping weinig schaduw. Zeer vriendelijk ontvangst. Nederlandse eigenaar. Grote plekken. Sanitair is gedateerd meer prima.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi duur maar kijk ook naar het weer

Bouwmeester,
25-7-2017

Goede zwembaden, een meer met duikplanken en er is een zelfbedieningsrestaurant. Zwitserland is echt duur.... Meer dan vier euro korting op twee bussen pringels in de COOP zegt alles..... Wij hebben in een n glamping tent gezeten, Check de tent buiten rondom onder het dak op wespennesten. Ik heb er drie moeten verwijderen. Gelukkig is het koud, deze dagen, dus die beestjes deden niets.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seefeld Park (Glamping) in Sarnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seefeld Park (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.