Camping Seefeld Park (Glamping)

Camping Seefeld Park (Glamping)
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Seefeld Park (Glamping) voor je op een rij gezet:

51 reviews over Camping Seefeld Park (Glamping) in het Nederlands

Prachtige camping aan een meer

Jolanda
8-8-2018

Mooie schone camping. Veel Zwitsers en een animatie, maar daar waren wij ook niet naar op zoek. Prachtig zwembad, wordt wel ook door de omgeving gebruikt dus bij zonnig weer topdrukte. Wel groot grasveld erbij dus plek zat om te liggen. Sanitair erg schoon. Soms inderdaad druk bij de douche, maar als je de toilet gebouwen naast de receptie gebruikt heb je daar geen last van. Weinig Nederlanders. Broodjes zijn te bestellen bij de receptie, maar zijn erg duur. Aldi op 5 minuten afstand met de auto verkoopt ook verse broodjes voor een kwart van die prijs. Verder zijn de plekken niet groot, maar mijn ervaring is dat dit in Zwitserland en oostenrijk op de meeste campings zo is. Wij hebben hier alleen maar zonnig weer gehad en dan is het heerlijk bij het meer en het zwembad. Genoeg te doen in de omgeving. In sarnen veel openbaar vervoer. Wij hebben geen last gehad van de trein of weg. Duur restaurant zelfbedieningsrestaurant op de camping.

Leuke camping in een mooie omgeving.

Claud
29-7-2018

Nette camping. Toen wij er waren was t topdrukte (elke plaats bezet) en dan sta je erg dicht op elkaar. Ook de 5 douches (voor de hele camping) en 8 wc (man en vrouw) zijn te weinig. Regelmatig wachtrijen.

Douche en wc naast de receptie zijn aan te raden!

Verder mooie en schone zwembaden en het meer is heerlijk om in te zwemmen.

Verder is de omgeving echt prachtig. Bijna geen Nederlanders op de camping, voornamelijk Zwitsers.

Mooie en nette camping en een aanrader om te bezoeken.

Dure camping, kleine plaatsen circa 60m2

Sanne
29-7-2018

Schitterende omgeving, centraal voor uitstapjes. Mooi meer en zwembad.

Receptie was niet vriendelijk en houden je vast op de minuut bij aankomst ! vanaf 14u mag je pas op je plek ook al is hij allang vrij. Wat kan resulteren file voor slagboom, betaald parkeren buiten slagboom. Wij wilden 3 dagen langer blijven dat was probleem onze plaats was gereserveerd. We konden wel nr plaats achter ons maar wij moesten dan voor 12u wo eraf en mochten er om wo 14u pas op. Toen ik zo aangaf we kunnen gelijk verhuizen plaats is toch vrij, nee je moet wachten tot wo 14 uur?😬😬 of kom di avond maar terug. Di stond er ineens camper voor 1 nachtje op die plek dus we mochten pas wo van 14u, maar moesten zelf wo eraf voor 12u. Ik zei als wij al verhuisd waren kon hij dat ene nachtje toch op onze plaats?? Uiteindelijk mochten we toch nog di avond verhuizen naar andere plaats om langer te mogen blijven. Waarom zo moeilijk zoveel vrij?

Schöne Anlage aber...

A.S
23-7-2018

Der Empfang an der Reception war knapp aber freundlich.

Die Anlage am See schön gelegen und sauber.

Die Sanitären Anlagen waren auch sauber jedoch kein Wc Papier.

Für das Restaurant fehlen uns die Worte. Die Preise sind für das Preis/ Leistung Verhältniss total überteuert!!

Das Personal sehr unfreundlich (an der Kasse)! Wir trauten unseren Augen nicht als um 12.30 (Mittagszeit) eine Dame anfing die Fenster zu putzten in der Mittagszeit!!!! Alle Gästen mussten dann die Hintertüre benutzen!

Alles in allem war es ok.

Mooie camping aan het Sarnermeer met uitzicht op de bergen en een (gemeentelijk) verwarmd buitenzwembad. De tourplaatsen zijn niet erg groot. Onze auto moest op de (betaalde) gemeentelijke parkeerplaats. Omdat we een klein tentje voor de kinderen hadden, zouden we ook moeten betalen voor de auto op de plaats maar met caravan, voortent en extra tentje is daar geen plaats voor.

Naast de camping loopt een klein riviertje met veel stenen, erg leuk voor de kinderen om dammen te bouwen. Weinig Nederlanders in de week dat wij er waren. Sanitair is goed, maar in het hoogseizoen waarschijnlijk erg weinig. Bij het zwembad is extra sanitair waar gebruik van gemaakt kan worden. WiFi voor 1 apparaat is bij de (hoge) campingprijs inbegrepen. Aldi in het dorp is prima betaalbaar.

Veel activiteiten in de omgeving, zoals schluchten, kletterpark en kabelbaan (zie tips).

Prachtige plek

Jennifer
27-8-2017

Mooie kleine camping aan het Sarnenmeer. De camping heeft een mooi zwembad, verder is er nog een tafel tennis, voetbaltafel. De camping heeft een open kampeer terrein met daarachter vakantie woningen die veelal in de weekenden door vaste huurders gebruikt worden. Er tussen staan her en der de verhuur stacaravans en glamping tenten opgesteld. Dus niet op het kampeer terrein zoals hier op oude foto's. Wij verbleven in de glamping tent met ligbad en vonden het wel jammer deze tent niet meer op het kampeer terein stond daardoor hebben kinderen minder snel contact met anderen Wij hebben 2 weken mooi weer tussen de 20 en 30 graden gehad dus geen lastvan kou al kan het in de nachts wel afkoelen maar met een extra deken is dat opgelost. In de omgeving is genoeg te doen en te.zien en ja Zwitserland is duurder dan NL maar dat weet je vooraf al. Het enige wat mij is tegengevallen is de Zwitserse keuken al was de het restaurant op de camping wel goed.

Drama met slecht weer, top met mooi weer

Alexander
1-8-2017

Een hele mooie camping als het mooi weer. Een totaal drama als jee lodgetent hebt en het regent en het 15 graden is. Aan het weer kunnen zie niets doen maar wel aan die tent. Die hangt over een fram dat op een verhoging staat. Met als gevolg tocht langs alle zijkanten want het is niet dicht. Een handige schuifdeur vanuit je voortent. Echter met enorme kieren waardoor het daar ook tocht. Dan geen verwarming. Dus 2 dagen in de tocht gezeten en alles vochtig. Toen opgegeven en naar huis ipv de 7 dagen.

Let op, ze rekenen dan toch alle nachten voor de toeristenbelasting (zag ik pas thuis).

En pin altijd in Zwitserse francs. Ze bieden euro's aan in restaurants en bij pinautomaat maar dat kost je 5% extra aan een ongunstige wisselkoers. Ik pinde 20 franc en kreeg de vraag of ik €19 wilde afrekenen of in CH. Het laatste gekozen en de ING schreef netjes 18 euro af!

Fijne camping in een mooie omgeving

Fam P
30-7-2017

Een rustige camping, die nog maar weinig Nederlanders weten te vinden. Met (puber) kinderen is dit wel lastig wanneer ze willen optrekken met Nederlandse leeftijdsgenoten. De accomodaties zijn mooi maar staan wel vrij dicht op elkaar. Het ( gemeentelijk) zwembad op de camping is met een polsbandje van de camping gratis te betreden. De grote ligweide en beide zwembaden zien er goed verzorgd uit. Ook de badmeesters ontbreken niet. Sarnen is een heel rustig stadje ( geen toerisme). Het Sarnermeer is prachtig om te zwemmen en te varen.

Goede verzorgde camping

Corrien
29-7-2017

Mooie camping weinig schaduw. Zeer vriendelijk ontvangst. Nederlandse eigenaar.

Grote plekken. Sanitair is gedateerd meer prima.

Wir kommen nicht wieder

R.P.
27-7-2017

Sanitäre Anlagen sehr schmutzig, oft hatte es kein WC Papier, Putzfrauen putzen dann wenn alle duschen wollen, sehr unfreundliches Personal, Campingladen für einen 5* Camping absolut nicht ausreichend, Preise im Restaurant viel zu hoch, es ist immer sehr laut auf dem Platz, viele Kinder rennen zwischen den Zelten umher, wer Erholung sucht sollte diesen Campingplatz in der Hochsaison nicht besuchen, Plätze sind für die hohen Preise sehr klein, wir waren das zweite Mal hier und waren sehr enttäuscht, wir waren das letzte Mal hier

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Seefeld Park (Glamping) in Sarnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Seefeld Park (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Seefeld Park (Glamping) scoort een 7.29 uit 10 op basis van 51 reviews.