Hotel Edelweiss Rigi

Kleine hotelsWeer vandaag-7°-16°

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Edelweiss Rigi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Edelweiss Rigi in het Nederlands

Adembenemend uitzicht!

johanna_kok
12-6-2014

Goed hotel om te verblijven. Prima verzorgd ontbijt. Mooi terras. Ligging is prima als je wilt wandelen, mooie omgeving. Kamers comfortabel maar niet zo groot. Geen makkelijke stoel. Op verzoek zijn er stoelen om op het balkon te zitten. Jammer dat er een appartementencomplex in aanbouw is schuin tegenover het hotel. En het nostalgische stationnetje wordt binnenkort verbouwd.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss Rigi in Rigi-Kaltbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss Rigi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.