Hotel Alpina

1 review over Hotel Alpina in het Nederlands

Mooi hotel vlak naast station

Michel
17-9-2010

Echt Zwitsers hotel direkt naast het station van de Rigibahn. Bereikbaar zonder overstap uit Vitznau. Uitzicht op het stationnetje (elk uur een trein in elke richting) en prima uitgangspunt voor mooie bergwandelingen of naar skiepistes. Prima kamers. Aardige personeel. Eenvoudige, maar prima keuken en ontbijt. Beslist een aanrader voor degene die niet al te veel luxe willen en willen genieten van de Zwitserse sfeer.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpina in Rigi-Kaltbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.