Bed and Breakfast Urmi Marijke

Met vrienden

Heerlijke plek !!!!!!!!!!

Yvonne de Roode
16-7-2009

Zeer vriendelijk spreek ook lekker nederlands en erg gastvrij ,heerlijk rustig prachtig uitzicht op terras over de bergen,

Ik ben er al 2 keer geweest en zal niet de laaste keer zijn !!!!!!!!!!!!

Mijn plekkie !!!!!!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Urmi Marijke in Rifferswil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Urmi Marijke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.