Vakantiepark Landal Vierwaldstättersee

• 8.3Onderkomen

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Vierwaldstättersee voor je op een rij gezet:

97 reviews over Vakantiepark Landal Vierwaldstättersee

• 7R.04-08-2019

Top locatie, minder geschikt voor kleine kinderen

Super mooie locatie , echter had het niet mijn verwachtingen horende bij Landal. Geen (Nederlandse) animatie , geen bollo de beer geen informatieboekje helemaal niks. Alles behoord tot het Swiss Holiday park , hierover niks te klagen maar met kleine kinderen minder geschikt. Appartement prima , alles aanwezig. Matrassen zijn aan vervanging toe en het is gehorig. Park beschikt over mooie speeltuinen en een super mooi zwembad. Verkeersmuseum en Seebad Seewen zijn aanraders voor bezoek met kids.

• 4Activiteiten
    • 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9FamilieSon31-07-2018

Prachtig park!

2 volwassen, 2 kinderen in 4 persoons appartement; ‘slaapbank’ in woonkamer is grote kast waar bed uitgeklapt kan worden; beddengoed riem je makkelijk vast; eenvoudig systeem; kost je nwlks tijd savonds. In zomer is appartement op benedenverdieping aan te raden; je hebt wat meer ruimte buiten. Behalve grote kartbaan, is ernaast ook een klein baantje voor de allerkleinsten (die v ons v 3 en 4 konden er prima in). Tegenover park (je kunt vanuit het park er met een bruggetje heenlopen) is een avonturenbos; prachtige uitkijkpunten naar het meer en de bergen; in het bos ‘hardloop’oefeningen. Onder in het gebouw vh zwembad enorm sportcomplex, oa squash. Nuttig om sportkleding mee te nemen. Wij zijn heel tevreden over het park. Zeker ook als zomerbestemming. Áls we dan iets ter verbetering zouden moeten zeggen; jammer van de iets drukkere weg waar je over moet als je v park nr zwembad wilt.

• 10Activiteiten
    • 9Ligging t.o.v. pistes
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Reisadviseur11-09-2016

Mooi park met leuk zwembad in mooie omgeving.

De huisjes zijn prima in orde. Schoon, goede badkamer, ruim. Ze doen van de buitenkant misschien wat minder gezellig aan omdat het appartementen zijn.

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Niels25-08-2015

Fantastische omgeving

Het park is mooi en schoon. Met ze drieen in een 6-persoonshuisje gezeten. Ruim genoeg, Parkeergarage onder het gebouw. Het park zelf is ook leuk. Natuurlijk wel duur maar dat weet je in Zwitserland. De omgeving is echt prachtig. Brunnen is leuk plekje om rond te wandelen en met de gondel of treintje naar Stoos is ook een aanrader. We hadden wel pech met het weer, maar als je naar beneden ging (Brunnen) was het daar mooier weer.

• 8Ligging t.o.v. pistes
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Nico van Schie01-09-2014

Prima plek

Veel te doen. Mooie natuur. Mooi zwembad. Mooi appartement. Wij hadden 6pers.. Bedden waren prima. Geen kapotte lakens. Uitzicht prima op de bomen. Wifi werkt prima en is gratis. Als het mooi weer is heb je veel mogelijkheden. Is het slecht dan ben je elke dag zwemmen of in de regen lopen snel zat.

• 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8bertina_haasnoot_130-08-2014

Leuk voor een keertje

Een prachtige omgeving en een goede uitvalsplek. Het 4p appartement is prima te doen met (jonge) kinderen, met 4 volw. Zou ik voor een groter type kiezen. De keuken is netjes en uitgebreid. De slaapbank voldoet prima, de slaapkamer is ook mooi, maar inderdaad matrassen erg dun en beddengoed erg slecht, ook bij ons de gaten en hoeslakens flinterdun. Gratis wifi voldeed prima, erg fijn ook dat het gratis is! Is niet supersnel, maar om mail te lezen, nieuws of weer op te zoeken of tips voor uitjes prima te doen. Zwembad is erg leuk, en wordt nog beter. Volgend jaar twee nieuwe glijbanen. Wel jammer dat ze op onze laatste dag het peuterbad hadden afgesloten om de tegels te vervangen. Onze dochter in tranen, slecht dat dit in hoogseizoen gebeurd. Wij hadden leuk uitzicht op de bergen vanuit appartement, meer alleen door bomen te zien helaas. Wel jammer dat je rondom appartementen niet lekker even kunt voetballen of badmintonnen ivm ruimtegebrek en te steil. Alles inderdaad erg prijzig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Anne-Marie02-08-2014

Prachtig park met uitstekende facaliteiten

Voor de tweede keer op dit park geweest. Vanaf het park is er een prachtig uitzicht op de bergen. De woningen hebben zowel binnen als buiten wel achterstallig onderhoud. Er is voor kinderen veel te doen. Er is een een mooi binnen- en buitenzwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Sandy29-07-2014

Veel faciliteiten, prachtige omgeving

Het 4 pers. app. was prima: opklapbed in de woonkamer; prima te doen. Uitgebreide keuken, zeer schoon, Ned. tv-zenders. Balkon was niet groot, maar wij hadden prachtig uitzicht op het meer en bergen (3e verd.). Dit heeft zeker niet elk app.. Wat wij in schril contrast vonden, waren de bedden en beddengoed. De matrassen waren verschrikkelijk, je voelde de veren. En het beddengoed werd al zo dun, dat er gaatjes in zaten en vlekken die er blijkbaar niet meer uitgingen. Het zwembad is fantastisch, heerlijke temperatuur met massagestralen, bubbelbad, stroomversnelling en hele leuke glijbaan én prachtig uitzicht. Jammer dat alle andere activiteiten zo duur zijn (bowlen, sporthal etc). Wij hadden 2 dagen mooi weer en daarna regen, regen en regen. Zonde, want hierdoor konden we niet veel zien van de prachtige omgeving en onze zoon geen gebruik maken van de kartbaan. Er is net een boerderij geopend met paarden, geiten en koeien. Erg leuk! Duur, maar fantastisch schoon en mooi land.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6Erwin20-07-2014

Het park moet echt gaan investeren in 'snel' Wifi

Het (ietwat kleine) appartement voldeed bijna aan alles waarmee op de site wordt geadverteerd, behalve aan het uitzicht en de internet faciliteiten. Geweldig uitzicht op het meer - NOT. Gratis draadloos internet beschikbaar - ZO SLECHT (als het al beschikbaar was).

Kortom, ben je (of zijn de kinderen) afhankelijk van internettoegang, boek dan iets anders of neem een 3G databundel, want dit is 10x zo snel. Heeft (vanwege ook het slechte weer) zeker een deel van onze vakantie verstierd. (Aan het weer kan het park uiteraard niets doen).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Fam Draaisma03-03-2014

Superplek

Prachtig park, fantastische uitzichten en kort van de piste's. Zoals al meer gelezen, de gondel naar Stoos moet je echt niet doen, rij even 10 minuten naar de Standseilbahn in Schwyz om de drukte te omzeilen. Stoos is prachtig, alles wat je nodig hebt binnen handbereik. Wat ons vooral opviel is hoe vriendelijk al die Zwitsers zijn, iedereen wil je helpen. Voor ons een topvakantie!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

4 tips over Vakantiepark Landal Vierwaldstättersee

• Raymond, 30-04-2012

Bezoek de Rigi Kulm, Weggis, Vitzenau, Fronalp, Stoos, Brunnen, Swyz, Altdorf, Engelberg.

• johan, 06-05-2013

Bezoek zeker de Pilatus,alleen wel een beetje prijzig,maar dat is een gegeven in zwitserland.Luzern is een prachtige stad en overal kanj e met treinen of kabelbanen naar boven,Sattel is ook mooi met de Loophangbrug

• Ronald, 21-10-2012

Het Verkeersmuseum in Luzern is leuk voor de kinderen.

7 vragen over Vakantiepark Landal Vierwaldstättersee

• Jan Hoogenraad, 01-09-2013

kinderen en skiles

Ik kan niet goed wijs worden uit de skilessen. weet iemand antwoord op de volgende vragen - Zijn de lessen van 10.00 tot 13.00 - is het een leuk gebied voor jongens van 6 6 en 8 - ze kunnen redelijk skieen maar niet goed kunnen ze zelf ook op een beetje leuke piste en kabelbaan zelf skieen of moeten wij steeds mee. Ze skieen niet allemaal even snel nl.

nog tips verder

• Rianne, 02-01-2013

Kosten

Ik citeer: 'Landal Vierwaldstättersee beschikt over diverse faciliteiten voor kinderen. Zo is er een spellen- en boekenverhuur, indoor klimwand, kinderbowling, kinderfitness, speeltuin, bospark met speelplein, midgetgolfbaan, tafeltennis, kinderskilift, outdoor kartbaan (min. lengte 1.40 m) en een overdekt zwembad met wildwaterbaan, waterval, 100 m lange glijbaan en een kinderbad met glijbaantje.'

Weet iemand de prijzen van deze activiteiten?

johan, 06-05-2013

Ik weet niet alle prijzen, alleen dat het zwembad gratis is en voor de andere activiteiten geld dat ze gemiddeld 30 procent duurder zijn dan in nederland

• Chris Zondag, 27-11-2010

klimaat

Ik wil de 1e 2 weken van september met 2 jonge kinderen naar dit park.

Heeft iemand ervaringen met het klimaat in dit gebied rond deze tijd?

Ronald, 21-10-2012

Je kunt beter naar de andere kant van de Alpen gaan (Wallis). Daar schijnt vaker de zon.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan