Hotel Schloss Swiss Chalet

Kleine hotelsWeer vandaag18°15°
Hotel Schloss Swiss Chalet
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Schloss Swiss Chalet voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Schloss Swiss Chalet in het Nederlands

superfragelisticespaciallydocious

Frieda
1-5-2016

waar je wilt logeren: in het Schloss of in de Buresube. of als je een speciale reden gaat in 1 van de speciale kamers (schip, koets, enz.).

Gereisd Alleenreizend in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel "Stoot-je-hoofd-niet"

charley van essen
26-8-2014

Mooi hotel, sfeervol in rustiek 300 jaar oud gebouw. Hierdoor zijn de kamers bijzonder laag, als je langer bent dan 1.70m stoot je regelmatig je hoofd aan de plafondbalken. Door de houten vloer ook gehorig. Ontbijt overdadig en goed. Prachtige ligweide met lounge sets aan het meer en waterfiets maken veel goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zwitserse luxe voor leuke prijs

wouterlevers
21-8-2013

Goed hotel, goed en uitgebreid ontbijt zoals we gewend zijn in zwitserland. Mooie kamers met een nette badkamer. Wij hebben hier 1 nacht overnacht ivm met doorreis, maar vanuit hier kun je een aantal mooie steden bekijken waaronder Luzern (11 km) verderop. Prijs kwalitiet verhouding van het hotel is voor Zwitserse begrippen erg goed. Ook is er een mooie ligweide aan het meer.

Gereisd Met partner in Thu Aug 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische ligging!

Harry
29-10-2010

Het Schloss Hotel ligt heel dichtbij het Vierwoudenstedenmeer! Het is een leuk hotel met fijne kamers. Wel is het allemaal enigszins 'uit de tijd' maar de ambiance is prima. Het personeel is erg gastvrij. Verder is het hotel een prima uitvalsbasis voor bezoekjes aan Luzern en andere Zwitserse dorpen. Ook wandelen in de directe omgeving is mogelijk.

Gereisd Met partner in september 2007

Een aanrader!

Harry Ruis
19-7-2009

Wij verbleven in het hotel "Swiss Chalet". Het is een typish hotel voor centraal Zwitserland, in het kleine Merliscachen aan het Vierwoudstedenmeer. Helemaal van hout, en misschien wel 100 jaar oud. Maar door goed onderhoud en modernisering doet de accomodatie niet onder voor nieuwere hotels. Wij hadden een kamer met toilet op de gang. Daar maken 4 kamers gebruik van. De prijs van SF.90,- is zeker niet te veel.

Gereisd Met partner in mei 2008
2007

Een heel mooi gelegen hotel, ook de geschiedenis van hotel

Wiebe Evertsen
12-8-2007

Een heel mooi gelegen hotel, ook de geschiedenis van hotel die verdeeld is over meerdere gebouwen. Wij hadden intrek in een kamer DeLuxe en het was helemaal te gek. Onze kinderen konden mooi spelen in het Schloss Park en op Seeplatz in de buurt. Verder ligt het heel centraal en kun je zo naar Luzern op de fiets, lopend of met de auto.

Gereisd Familie in augustus 2007

Een geweldige locatie meteen aan het meer Wij verbleven in

Mevr. S. Mennis
16-7-2007

Een geweldige locatie meteen aan het meer (Vierwaldstättersee). Wij verbleven in het Jagdschloß in een Zimmer Deluxe. Een zeer grote nostalgische kamer met uitzicht op het meer. Het eten in het restaurant (gelegen in het Swiss Chalet) was zeer goed met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Volop keuzen in de gerechten en de wijnkaart (voor elke portemonne wat wils). 's Ochtends een zeer uitgebreid ontbijtbuffet in het Château Golden Gate. Een echte aanrader volgens ons.

Gereisd Met partner in juli 2007

Als je van een beetje nostalgie houdt, is dit zeker een 15

Annalies
18-2-2007

Als je van een beetje nostalgie houdt, is dit zeker een aanrader. Op slechts 15 km van Luzern, direct aan het meer ligt dit leuke hotel. Er zijn overigens meerdere gebouwen die door het dorp verspreid staan. Wij verbleven in een Economy Room in het Swiss Chalet. Die is qua prijs/kwaliteit echt helemaal super. Je betaalt relatief weinig en je mag gebruik maken van alle hotel faciliteiten. Basic kamers in het 300 jaar oude gebouw. Douche en toilet hadden wij op de gang. Het was schoon en netjes. De Queens Club is een aanrader voor een borrel 's avonds. Live piano spel geeft het geheel extra sfeer. 's Ochtends een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Inmiddels twee keer geweest. Volgens ons een superlocatie!

Gereisd Anders in februari 2007

• Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Zwitsers

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schloss Swiss Chalet in Merlischachen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schloss Swiss Chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.