Reviews over Meierskappel

Fijne boerencamping

Fam. Dubois,
    11-8-2016

We zijn hier drie nachten gebleven op doorreis naar Italië. Hele fijne plek! Vanaf de camping vertrekken er meerdere wandelroutes (ook geschikt met jonge kinderen). Veel te doen in de omgeving en supermarkten dichtbij. Sanitair is eenvoudig maar volstaat (goed warm water en schoon). Dat het sanitair in de koeienstal is gelegen, draagt bij aan de beleving van een boerderijcamping :-) Op de camping en boerderij zijn geitjes, koeien, paarden, konijnen en jonge kinderen kunnen hun hart ophalen met spelen. Boer is vriendelijk en behulpzaam. Onze tent stond wel aan de weg waardoor we wel wat last hadden van verkeer.

Boerencamping waar jezelf je plek mag uitzoeken!

Th. d.V,
    11-10-2013

Na de fiasco op alpen camping zijn we 6 dagen eerder aangekomen dan was gepland. Ruime opzet met voorzieningen die je nodig hebt. Supermarkten in de buurt (liddle enz). En een boerenwinkel op camping,Munten voor was/droogmachine, maar gratis douchen. Wifi is ook gratis zodat je met google de omgeving kan verkennen. Er is op de camping een restaurant waar je goed kan eten, of patat met duitse worst. Mooie omgeving en de geiten, koeien zie je lopen. Een fijne camping!

Meierskappel scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews