Hotel Baslertor

Hotel Baslertor

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Baslertor voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Baslertor in het Nederlands

Prima hotel in centrum met (klein) zwembad)

Familie Hellendoorn
29-8-2011

In het centrum, vlak bij de rivier een heel rustig hotel. Zeer vriendelijke medewerkers bij receptie en ontbijt. Ontbijt was ook zeer overdadig, met alles erop en eraan. Zwembad (in binnentuin, buiten) hebben de kinderen ook nog even in gezwommen, wel klein maar prima. Kamer met 2 bijgeplaatste bedden was daardoor wat klein maar prima, wel had de badkamer iets schoner mogen zijn, nog wat haren van de 'vorige bewoner' achter gebleven. Parkeren (betaald, ongeveer € 20,- p/d) kan in de 200m verder gelegen parkeergarage, je kan wel je auto voor de deur zetten voor uit- en in-laden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Behoorlijk hotel, maar belachelijk duur

Willem F
17-8-2010

Dit hotel is heel goed gelegen, in volle stadscentrum van Luzern. Het gaat prat op 3 sterren, maar dat is het niet waard. Prijs-kwaliteit zit echt niet goed. 260 CHF voor een dubbele kamer is belachelijk voor een hotel in deze categorie. Ik zou het waarderen op 1-2 sterren.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baslertor in Luzern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baslertor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.