Hotel Löwen

82 reviews over Hotel Löwen in het Nederlands

gedateerd maar goed

CVerheul
15-4-2016

mensen doen d'r best, eten was lekker en voldoende, kamers schoon en netjes.

Armoede troef, maar goede spirit.

Paul
24-2-2016

Het hotel is erg gedateerd. In het verleden is er niet geïnvesteerd in het voortbestaan van dit hotel, dat is het probleem van de huidige eigenaar. De huidige eigenaar is een Indiër die een hotel heeft gerund in de .

Hij en zijn personeel doen hun stinkende best om het de gast naar de zin te maken en dat is gelukt, echter de schamele accommodatie liet veel te wensen over. Jammer, want de locatie is prachtig, ik hoop dat ze het voor elkaar krijgen om dit hotel te renoveren binnen een aantal jaren.

Geen aanrader..!

M.S en M.J
22-2-2016

Bij aankomst producten en etenswaren van vorige gasten nog aanwezig in de kamer, kamer vies en stoffig.

Badkamer werd niet schoongemaakt.

Het eten was merendeels niet geweldig...koud..te sterk gekruid, zodanig dat er een groot deel van de aanwezige gasten het eten terug gaven.

Het is een aantal keer voorgekomen dat wij s'middags niet terug in het hotel konden, alles was donker en de deuren waren op slot. Bij navraag bij omwonende bleek dit regelmatig voor te komen. Receptie is er niet.??? Het gastenverblijf met televisie werd s'avonds in beslag genomen door de indiaase familie die daar hun eigen films keken.

Wij zijn ruim 10 jaar met veel plezier en tevredenheid hier geweest maar na de overname van deze mensen is het absoluut geen aanrader meer.

Redelijk Hotel

J .S.v.d.Braassem
    21-2-2016

Wij waren hier met touroperator van 13-20 febr. 2016 jammer dat een reisonderneming nog hier verblijft wij zaten in het oude gedeelte van het hotel kleine kamer met nogal wat gebreken moet nodig gerenoveerd worden het eten is eenvoudig maar goed personeel vriendelijk verwarming gaat overdag laag en de buiten soms dicht kan je er niet in

Prima hotel

G. van Beek
    9-3-2015

Ik verbleef hier met Effeweg eind feb 2015. Dit is mij en mijn vrouw prima bevallen.De slaapkamers waren prima in orde en schoon.

Het eten was gevarieerd en lekker. Bij het ontbijt waren er ruim voldoende broodjes,- beleg,- koffie, jus , en zelfs de broodjes die door medereizigers werden gejat om een lunch pakket te maken werden weer aangevuld.

De bediening was uiterst vriendelijk en vrolijk, en niet te beroerd om wanneer je b.v. het toetje niet lustte met een alternatief te komen. Dikke pluim voor deze mensen, die echt hun best doen de slechte naam van de vorige eigenaar weg te werken

Prima hotel.

J.C.Jonker
    1-3-2015

Met touroperator hier gelogeerd.

Hotel heeft nieuwe eigenaar en alles is prima.

Schone kamers en elke avond 4-gangen menu.

Ontbijt ook goed.

Ruime eetzaal met mooi uitzicht.

nieuwe eigenaar, doet het goed

j.wessels
    1-3-2015

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

kamer keurig prima douche

rustige buurt

eten eenvoudig maar lekker

Nooit meer

Eric
    12-1-2015

Personeel doet zijn best maar het is het allemaal net niet. Wél elke dag schone handdoeken, maar in 10 dagen geen schone lakens!

Niet doen.het verpest je vakantie.

Gerrie Jelissen
    17-10-2014

Bij hotel lowen lijkt het of je in het oostblok bent beland.

Het eten is niks,de kamers klein en vies,de hele sfeer is zoek.ik kom al 50jaar in Oostenrijk,en Zwitserland maar dit is een echte catastrofe.

Verwijderen uit het bestand van touroperator.

Fam. Krukkert
    6-7-2014

*Buitengewoon onvriendelijke uitbaatster die de (buitenlandse) bediening het eten (verzorgd door een cateraar) in record tempo liet opdienen.

*Kwaliteit van de maaltijden vaak bedenkelijk - patat koud, olie in de fonduepannetjes wordt niet warm, dus rauw vlees, bij het ontbijt soms geen broodjes, enz.

*In het slaapgedeelte stinkt het naar dieselolie.

We hebben een aantal aanbieders voor Löwen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Löwen in Lungern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Löwen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Löwen scoort een 6.72 uit 10 op basis van 93 reviews.