Hotel Urirotstock

7 reviews over Hotel Urirotstock in het Nederlands

Prima hotel

R Hertsenberg
17-8-2015

Prima hotel in een prachtige omgeving. Wij waren op doorreis naar Italië dus maar 1 nacht in dit hotel verbleven. Houd er rekening mee dat de weg er naartoe erg smal en steil is, dit gaat je met een caravan echt niet lukken, met onze bagagewagen was het echt al een hele opgave, en je kunt elkaar nauwelijks passeren op deze weg. Avondeten en ontbijt prima. Kamer netjes, heerlijke bedden. Wel flink aan de prijs, maar dat heb je in Zwitserland sowieso.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Prettig hotel

Mirjam
13-8-2015

Wij hebben in dit hotel overnacht onderweg naar Italië. De weg naar het hotel is echt erg steil, het was een uitdaging met onze bagagewagen.... Hotel is heel mooi gelegen, dat dan weer wel! Het hotel zelf is erg gemoedelijk, een echt familiehotel. We hadden een familiekamer, twee aparte kamers met een badkamer. Erg goede bedden. Het avondeten viel wat tegen, prima ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

goed te doen voor een overnachting op doorreis

Chris
14-9-2014

Wij hebben hier geslapen op doorreis naar Corsica. Voor Zwitserse begrippen is dit een goedkoop hotel en vergelijk het dus ook niet met Duitsland of zo. Het is erg gedateerd. en de kamers waren niet bijzonder schoon. Maar het was best wel te doen hoor. Vonden het ontbijt trouwens goed. En het restaurant was ok en naar Zwitserse maatstaven niet duur!!! De ligging is echt schitterend te midden van de Allpen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Urirotstock voor je op een rij gezet:

Goedkoop!! en dat zie je.

sven83
17-6-2013

Zoals al meer gezegd is dit een beetje het goedkoopste hotel in de regio. Nou ja " Hotel " je kan beter zeggen een "gasthaus". Een hotel zou meer luxe hebben. De gastheer vonden wij wel aardig, zijn vrouw was zeer onvriendelijk en nors. Ze keek je ook niet aan wanneer je wat vroeg.

Wij hadden een op zich ruime kamer die aan de achterkant zat en dus ook aan de snel stromende beek. Echt warm was het die nacht niet maar mocht je hier hoogzomer zijn dan heb je echt een probleem. Het raam kan je niet open zetten vanwege het harde geluid van het water gekletter. De bedden lagen goed, jammer dat het 2 losse waren. De douche is prima, blijft ook goed op temperatuur.

Ontbijt is prima.

Diner is erg duur. wij zijn bij de buren gaan eten, Gasthaus tourist. Is veel goedkoper, ook het overnachten trouwens, en veel vriendelijkere mensen.

Wij zullen in Hotel Urirotstock niet meer komen!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2013

Gezeiig, Prachtige plek & Hartelijk

S.L. Boogaard
15-9-2012

Na een prachtig steil weggetje met supermooie uitzichten kom je in de MIlka reclame terecht! Het hotel ligt in een klein mooi dorp te midden van bergen en Alpenweides. Hoewel de kamers niet 100% schoon waren was de douche super, liep er een snelstromend beekje achter onze kamer, het uitzicht was top, de bedden lagen heerlijk en het eten (wel duur) en ontbijt was supervers met heerlijke streekproducten bereid. De eigenaar kan geen Engels maar wel Duits natuurlijk en is erg behulpzaam en hartelijk. Het hotel is ongeveer ht goedkoopste uit de omgeving en deze plek wil je niet overgeslagen hebben op je doorreis naar Italie. Dankzij de lage prijs vergeven we het dat de vloer niet zo goed gestofzuigd was.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooie omgeving, direct vakantiegevoel.

Frans
28-6-2011

Het hotel is gemoedelijk en functioneel. Eigenaren helpen en doen hun best. Het zijn wel zwitsers: geen grote praters. Eten is "gut burgerlich". Verwacht geen culinaire hoogstanden. Ligging is super, ook voor kinderen is het leuk en ontspannen. Buitenterras, rondom weilanden met koeien/schapen, tegenover een boerderij. Wij zijn er nog een keer terug geweest op doorreis, na een lange reisdag voelt het er prettig thuiskomen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Matig hotel in zeer mooie omgeving

Anouk
17-6-2011

We hebben op doortocht naar Italië een nacht gelogeerd in dit hotel. Het hotel ligt in een mooi dorp in een werkelijk prachtige omgeving.

Om het hotel te bereiken moet je een slingerweg langs de berg omhoog. (Vrij hoog, maar met mijn hoogtevrees was het met zweethanden nog net te doen). Als de "postbus" omhoog of omlaag komt moet je wachten omdat het te smal is voor een auto en bus naast elkaar.

We hadden erg veel last van de duizenden vliegen om en in het hotel. Op de kamer zelf geen last.

Het eten is vergelijkbaar met een Duits snelweg restaurant. De kamers waren zeer gedateerd en niet heel schoon. Er zaten haren in het bed.

De omgeving is wel erg mooi.

Voor ons in ieder geval geen 2e keer!

Gereisd Met partner in juni 2011

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Urirotstock in Isenthal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Urirotstock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.