7,5

11 reviews over Camping Steinibachried in het Nederlands

Geweldige ligweide aan het meer, prachtig!

Wendy,
17-7-2017

Leuke gemoedelijke camping. Kleinste plek was groot genoeg voor 1 nacht met onze luifel,

Hoop Nederlanders. Boodschappen kun je hier eigenlijk niet halen, op 1 schap na, maar daar staat vrijwel niks op. Wel broodjesservice met sochtends optie om kaas, salami en seranoham af te laten snijden. Eetgelegenheid is er, maar niet heel Gezellig en duur, maar dat is overal in Zwitserland. Daarentegen kun je aan het prachtige meer eten bestellen tot 7 uur (meer is open tot 8 uur).. Dezelfde prijzen, maar wel met prachtig uitzicht op het meer. Dan liever daar.... aan het meer zit je dus uitstekend, grote ligweide!!! Prachtig uitzicht, echt top!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

P Nauta
29-6-2014

Camping is niet meer zoals hij enkele jaren geleden was. Prijs is meer dan verdubbeld t.o.v. 2012, voorzieningen zijn slechter geworden. Sanitair behoeft onderhoud, er is geen internet of WiFi meer. Veel vaste gasten uit Oost- Europese landen die hier voor langere tijd verblijven. Sfeer is niet prettig.

Gereisd met partner in juni 2014

leuk stad

agathedebruin
18-9-2013

Wij zijn 2 nachten op de camping geweest toen we op door reis waren naar Italie. De camping was netjes en achter de camping mooi meer.

Gereisd met partner in mei 2009

Geschikt voor doortrekkers

Carlo
29-7-2012

Deze camping is geschikt voor als je op de doortocht bent. Prijzen zijn hoog te noemen voor wat ze bieden,wel korting op vertoon van anwb pas

De ontvangst was vriendelijk en behulpzaam..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Goede doorgangscamping

Elly
28-5-2012

Hij ligt in een natuurgebiedje aan het meer van Luzern, maar de enorme steen/betonfabriek ernaast domineert alles. Van Luzern zie je niets omdat je er in tunnels doorheen gekomen bent en Horw een aangegroeid stuk is met allemaal flats en rotondes. Wel een flink koopcentrum. De camping is erg drassig. Het meisje in de receptie is heel klantvriendelijk. Je auto mag niet bij je plek, moet zelfs buiten de camping, op de parkeerplaats.

Gereisd met partner in mei 2012

Vieze nasmaak!

Jan
21-3-2012

Ontzettend oppassen bij het afrekenen. De oudere doch nette dame achter de kassa probeerde ons middels 2 trucjes meer geld afhandig te maken dan we werkelijk moesten betalen. Ik denk dat het de eigenaresse was, ze "vergiste" zich eerst in het aantal nachten, verontschuldigde zich en maakte de balans opnieuw op. Toen de rekening voor de tweede keer in de richting van mijn vrouw werd geschoven was het bedrag wederom erg hoog. Even controleren..ze had niet 1 nacht stroom gerekend maar 11, sorry per abuis 2 eentjes ingetikt, scheelde wel zo'n €60,- Wij hebben de camping doorgestreept, erg vieze nasmaak van overgehouden.

Gereisd met partner in juli 2011

Voor een paar dagen geschikt

Daniel F
2-7-2011

De camping heeft hele kleine plekken, je kan er net een theedoek op uitvouwen zo klein. Receptionist/beheerder is een apart mannetje maar niet naar. Het uitzicht op de bergen is prachtig en het grasstrand aan het meer is echt de moeite waard, kaartjes verkrijgbaar bij de receptie. Er is niet veel te doen. Sanitair was uitstekend schoon. Voor een paar dagen leuk maar daarna verlang je wel wat meer ruimte.

Gereisd met partner in augustus 2010

Hele kleine plekjes

marjon
25-2-2010

Op de terugweg uit Italië hier 1 nacht gestaan. hele kleine plekjes.

wij hebben een kleine caravan, maar het was een heel gedoe om hem op zijn plek te krijgen.

sanitair netjes en schoon. omgeving is prachtig. camping zelf sfeerloos, maar prima voor één of twee overnachtingen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

kleine nette camping

Nico Hoekstra
10-9-2009

Net onderhouden, kleine camping. Omgeving is schitterend, met uitzicht op allerlei bergen. De camping heeft geen zwembad, maar vlakbij is er een openbare gelegenheid die toegang geeft tot het vierwoudstedenmeer, met ligweide, strandje e.d. waar je uitstekend kunt zwemmen, bij de receptie kun je hiervoor gratis kaartjes krijgen. Voor een kleine camping is er best een leuk terrasje waar je prima kunt eten, een speeltuintje, recreatieruimte een trampoline enz. Kleine kinderen kunnen zich hier dus best wel een paar dagen vermaken.

De beheerder kan inderdaad wel wat nurks overkomen, maar al met al is dit gewoon een heel prettige camping en prima geschikt voor een bezoekje aan luzern.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

voor doorreis ideaal

duynwijck
30-8-2009

Op de doorreis naar Italie hier twee nachten gestaan.

Voor de doorreis een ideale Camping. Schoon sanitair, lekker zwemmen in het meer, 's morgens rustig op de camping en het eten via het zogenaamde doorgeefluikje is wel erg goed voor zijn prijs. Het is een kleine Camping dus moet je ook geen grote dingen verwachten maar het is schoon, rustig en je kunt er even op adem komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Steinibachried in Horw, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Steinibachried zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.