Hotel Chalet Hotel Krone

HotelWeer vandaag20°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Chalet Hotel Krone voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Chalet Hotel Krone in het Nederlands

Met jonge kinderen

Perfect hotel voor tussenstop!

Anne
3-8-2013

Het hotel ligt dichtbij de snelweg, zo'n beetje boven de ingang van de Gotthardtunnel en onderaan de start van de Gotthardpas. Super dus als je op doorreis bent naar Italie!

De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Onze familiekamer was licht, schoon en gezellig, maar wat kraken de houten vloeren. Dit was toch wel erg storend. Fijn was het keukentje op de gang incl koelkast en vriezer. Er zijn 3 tafels in het restaurant en het eten is erg prijzig.

Al met al een prima hotel voor 1 nacht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chalet Hotel Krone in Göschenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chalet Hotel Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.