Reviews over Göschenen

Prima doorreishotel.

Patrick,
    2-8-2018

Hotel was netjes en verzorgd. Ontbijt vrij karig. Prachtige omgeving om mooie wandeltochten te maken.

Zwitserland is een heel duur land. Uit eten met zijn drieën kan al een dure aangelegenheid zijn.

Perfecte locatie voor Gotthardtunnel

Erik,
    25-7-2015

Op een prachtige locatie hebben we hier overnacht 3 min. voor de Gotthardtunnel. Kamers zijn prima, netjes en goede bedden. Het eten is prima, ontbijt was karig. De prijs/kwaliteit is uit verhouding, maar ja, als je zondagochtend in alle rust en uitgerustdoor de Gotthardtunnel rijdt is dat ook wat waard.

Perfect hotel voor tussenstop!

Anne,
    3-8-2013

Het hotel ligt dichtbij de snelweg, zo'n beetje boven de ingang van de Gotthardtunnel en onderaan de start van de Gotthardpas. Super dus als je op doorreis bent naar Italie!

De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. Onze familiekamer was licht, schoon en gezellig, maar wat kraken de houten vloeren. Dit was toch wel erg storend. Fijn was het keukentje op de gang incl koelkast en vriezer. Er zijn 3 tafels in het restaurant en het eten is erg prijzig.

Al met al een prima hotel voor 1 nacht!

Comfortabel hotel - Dure maaltijden

Jozef,
    18-5-2012

Wij verbleven één nacht in dit hotel op onze terugreis van Italië. Het is goed gelegen vlak bij de Gotthardpass. Als je niet graag door de tunnel rijdt is de Gotthardstrasse zeker een volwaardig alternatief. Onze GPS raakte wel wat in de war, maar je kan eigenlijk weinig verkeerd rijden.

Het hotel is zeer proper en comfortabel. De kamer en de badkamer is zeker ruim genoeg. De derde persoon sliep in een eigen bed en niet in een omgevormde sofa.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar weinig communicatief.

Het avondmaal was lekker zonder meer, maar wel aan de dure kant. Het ontbijt was voldoende maar de keuze was toch beperkt.

Dit was zeker geen negatieve ervaring, maar wellicht niet voor herhaling vatbaar.

Göschenen scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews