Hotel Paradies hotel Rotschuo

Hotel Paradies hotel Rotschuo

1 review over Hotel Paradies hotel Rotschuo in het Nederlands

Voor een romantisch verblijf !

Peter & Jolanda Huijskens
29-9-2010

Dat DÍT hotel nog geen "beoordeling" heeft ?! Ondanks dat het een ouder hotel betreft , is het dé ideale plek aan het Meer van Luzern om één of meerdere dagen/nachten te verblijven in romantische sfeer met ouderwets degelijk goeie service van het gehéle personeel ! De kamers zijn verouderd doch op peil gehouden qua reinheid terwijl de eenvoud weer absoluut wordt goedgemaakt door het prachtige uitzicht over het Meer. Het restaurant neigt richting "sterren", zéker gezien de prijzen ; díe zijn wel aan de forse kant. M.b.t. parkeergelegenheid mag e.e.a. snel worden verbeterd gezien de ruimte , máár ... sec het hotelverblijf in ruime zin is er méér dan naar tevredenheid !

Gereisd Met partner in september 2010

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradies hotel Rotschuo in Gersau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradies hotel Rotschuo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.