Camping Windsurfing Urnersee

2 reviews over Camping Windsurfing Urnersee in het Nederlands

nooit meer

lucmarmot
23-7-2016

zeer onbehulpzame uitbater. we mochten niet op het gravel staan met de camper maar moesten wel op het gras, bijgevolg door de hevige regenval tijdens de nacht konden we 's anderdaags niet weg. geen hulp van de uitbater te verkrijgen ! gelukkig wel behulpzame campeergenoten.

Mooi uitzicht over het meer

ewart
28-7-2013

Is echte surfcamping, niet geschik voor caravans ivm steile helling, kleine camping, maar als doortrek camping ok, douchen kosten een frank, je kan wel betalen met euro's

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Windsurfing Urnersee in Flüelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Windsurfing Urnersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Windsurfing Urnersee scoort een 4.5 uit 10 op basis van 2 reviews.