Hotel Frohsinn

3 reviews over Hotel Frohsinn in het Nederlands

De laatste keer

ArjenJ
31-7-2015

Hebben met het gezin de afgelopen jaren meermalen gebruik gemaakt van Hotel Frohsinn als tussenstop onderweg van /naar midden Italië. Een rustig hotel, behoorlijk gedateerd maar niet al te duur (voor Zwitserse begrippen dan), vriendelijke en behulpzame medewerkers. Tot volle tevredenheid, we kwamen niet voor niets telkens terug.

Ons laatste verblijf viel echter behoorlijk tegen. Er is een nieuwe eigenaar met een wat ander begrip van 'rustig'. Met de nieuwe eigenaar lijkt ook de doelgroep gewijzigd te zijn: van de vroege avond tot midden in de nacht werd er luid geschreeuwd door jongeren, met deuren gegooid en met meubels geschoven. Aan het hotel is verder niets veranderd, op het restaurant na, dat serveert nu Chinese maaltijden.

Als klap op de vuurpijl was de rekening meer dan het dubbele van ons laatste verblijf: het appartement werd ineens als twee kamers gerekend, waar we er voorheen maar als een enkele familiekamer voor betaalden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Goed doorreishotel voor Italië

Eric en Linda
20-8-2011

Op weg naar Italië hier een nachtje geslapen. Was verder prima in orde. De mensen in het hotel zijn vriendelijk en we hebben er rustig geslapen. Eten was ok, standaard ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Zeer goed om er te dineren, verder niet

ronenlinda
18-9-2010

Matige kamers

Duur in verhouding tot de geleverde kwaliteit

Zeer gedateerd

Goed restaurant

Slecht ontbijt

Vriendelijke medewerkers

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Frohsinn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frohsinn in Erstfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frohsinn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.