Hotel H+ Hotel Sonnwendhof Engelberg

Kleine hotelsWeer vandaag4°-1°
8,1

• Ligging t.o.v. pistes8,1

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Sonnwendhof Engelberg voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel H+ Hotel Sonnwendhof Engelberg in het Nederlands

Heerlijk hotel

M. aan 't Goor
19-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een gezellig familiehotel waar je je goed zult voelen. Een hotel om heimwee naar te krijgen.

Topper!

fam. Boeij
4-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Erg leuk hotel vlak bij de piste. Geschikt met kinderen. We zijn aangenaam verrast door de gastvrijheid in dit hotel. Niets was te veel. Menu voor de kinderen kon naar wens ingevuld worden.

Vlak bij de piste, circa 5 minuten lopen.

Enig nadeel met oud/nieuw in skigebied Engelberg: Ligt bijna geheel in de schaduw en sos druk door dagjesmensen vanuit Luzern eo.

2008

Bouwput direct naast het hotel tot jan 2009

Reuvers
2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bouwput direct naast het hotel tot jan 2009. remoerig van s'morgens 7.00 uur tot 18.00 uur.

17-02-2008

Grote bouwput direct naast het hotel

Reuvers
2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Grote bouwput direct naast het hotel.

(tot jan 2009)

De eetzaal is niet groot, bij een normale bezetting moet de tafel worden gedeelt met andere hotel gasten.

Ontbijt eenvoudig en wordt snel afgewerkt.

Het plaatsje en de natuur is erg mooi.

2007

erg mooie hotel voor doorreis voor langer verblijf iets te

Jan
2-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

erg mooie hotel voor doorreis voor langer verblijf iets te klein wel ergggg mooie plaats

Vlak na de opening in 2006 hebben we dit hotel bezocht

Kirsten Knippert
3-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Vlak na de opening in 2006 hebben we dit hotel bezocht. De prijs was gnstig en het hotel overtrof derhalve onze verwachtingen.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

is een heel verzorgd hotel

vriendelijke personeel

jammer dat er geen soort huiskamer was waar je kon zitten

hond is welkom

uitzicht vanuit de kamer was prachtig

• Ligging t.o.v. pistes8

we werden in dit hotel vriendelijk ontvangen.

ook hadden we onze hond bij (een duitse herder )

deze was ook geen enkel probleem

het personeel was zeer vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Sonnwendhof Engelberg in Engelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Sonnwendhof Engelberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.