Hotel Motel Brüggli

1 review over Hotel Motel Brüggli

Parkmöglichkeiten gibt es aber begrenzt, was gut im zimmer ist dir dusche leider etagen WC und kein w-lan.

4 tage übernachtung für 175 franken dabei hab mit € bezahlt und musste 150€ zahlen dabei wurde ihm klar grmacht dass 150€ = 182 chf sind und nicht 175chf trotz abzocke wegen geld lohnt sich nicht. Hab schon wo anders was gefunden und zwar in Ruswill für 175chf habr die ganze woche das zimmer statt 4 tage für den selben preis und habe wenigstens wlan. Wirklich nicht zu empfehlen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel Brüggli in Emmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel Brüggli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel Brüggli scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.