Hotel St. Georg

Weer vandaag17°
Hotel St. Georg

We hebben een aantal aanbieders voor St. Georg voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel St. Georg in het Nederlands

fijn hotel

Benny
31-10-2011

we zijn een nacht verbleven met een gezelschap van 100 personen. Het avond eten en ontbijt was erg goed. Alleen mijn vriendin en ik hadden een kamer die scheef liep. Ik had een flesje op de grond gelegd en dit rolde naar onderen. We vriendin had ook last van haar evenwicht orgaan. Bij andere kamers was dit niet het geval.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel St. Georg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Georg in Einsiedeln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Georg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.