Hotel Hirschen

HotelWeer vandaag23°14°
9,5

2 reviews over Hotel Hirschen in het Nederlands

mir hat alles sehr gut gefallen, es ist ein Besuch wert!

Leuk hotel maar té duur

elise1
18-5-2010

Leuk hotel en sfeervolle kamer. Er is geen airco en de avond dat wij er waren was een mooie zomerse dag. De kamer was om te stikken en door het open raam kwam al het geluid van de straat: auto, bus en ieder half uur drie kerktorens die hun klokken luiden. Om gek van te worden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hirschen in Beromünster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hirschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hirschen scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.