Camping Vermeille

4 reviews over Camping Vermeille in het Nederlands

Centraal in Simmental

Jan Gossen
30-8-2011

Camping Vermeille ligt dicht bij Zweisimmen. Ideale plaats voor wandelingen/dagtochten in Simmental/Saanenland. bijvoorbeeld naar Lenk of Gstaad. Maar ook per auto/trein naar Montreux of Thun.

Bij verblijf langer dan 2 nachten de Gstaad easyaccess card nemen voor vrij gebruik van liften/trein/ov/musea, etc.

Voor Zwitserse begrippen goed betaalbaar.

Wij hadden vrij vaak regen en dan was de volledig ingerichte keuken zeer welkom.

Camping lijkt op eerste gezicht wat rommelig met veel carcans met aangebouwde hokjes, maar als je omhoog naar de machtige bergwereld om je heen kijkt is dat vergeven en vergeten.

Zwembadje en wat speeltoestellen aanwezig. Schoon en prima toiletgebouw. alles aanwezig en nergens hoeft meer bijbetaald voor te worden (behalve wasmachine en droger).

Aardige eigenaarsfamilie. Prima camping in mooi wandelgebied.

2 weken gezeten.

Mooie, rustige camping met goede voorzieningen.

Bertie Schreurs
4-8-2010

Het is een prachtige camping met goed sanitair (altijd schoon), grote keuken met toebehoren voor de camping gasten, klein zwembad, mooi verzorgd grasveld, tv ruimte en goede speelvoorzieningen voor kinderen. Hartelijke familie.

Er zijn veel mogelijkheden in de omgeving voor wandelen of fietsen.

fijne camping ,ook hond vriendelijk

R.A.Jonker
11-3-2009

vriendelijke mensen , schoon, en je kunt makkelijk je hond buiten de camping uitlaten, wel netjes opruimen natuurlijk dmv plastic zakje (die werkelijk overal uit zo'n dispencer te halen zijn.

uitstekende winterport camping

Touwen
4-2-2009

De camping is gelegen in het Simmental en ligt grotendeels in de zon. Plaatsen zijn niet overdadig groot, maar dat is in de witnerperiode ook niet direct noodzakelijk. Vanaf de camping is het mogelijk om met een skibus te worden gebracht naar de piste. Afstand 2 km. Op camping beperkte levensmiddelen verkrijgbaar, Aldi op 1 minuut lopen, Coop op 10 minuten. Dagelijks vers brood op camping aanwezig. Op camping fietsshop aanwezig, met de echte mountainbike merken, alsmede de Flyer electrische fiets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vermeille in Zweisimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vermeille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vermeille scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.