Hotel Hamilton Lodge Zweisimmen

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Hotel Hamilton Lodge Zweisimmen
7,4

• Ligging t.o.v. pistes9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hamilton Lodge Zweisimmen voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Hamilton Lodge Zweisimmen in het Nederlands

Goedkope chique

Jerrie
16-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel ziet er mooi uit. Uitzicht is mooi. Prima aan de piste. Sauna is open en dus niet te harden in de winter. Kamers klein. Eten is bij de Mac Donalds beter en stuk goedkoper. Keuze van 4 gerechten. Hamburger van 23 euro? Belachelijk. Prijs kwaliteit is niet van deze tijd. Kamer van 270 euro per nacht. Voor de sauna moet je 20 euro op bijboeken. Teleurstellend alleen de goedkope chique komt hier zich laten uitmelken.

Over the top hotel, wel mooie ligging

Jeroen
10-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prijs/kwaliteit-verhouding is totaal uit balans. Kamers zijn klein en redelijk afgewerkt, wel mooi uitzicht op de bergen! Dinerkaart is zeer eenvoudig en buitensporig prijzig, een hamburger kost 23,50 euro en de hoeveelheid is minimaal. Zeer sober ontbijt, goede koffie! Bediening is erg goed en servicegericht, meiden werken zich wel helemaal kapot zo vernamen wijvan ze. 3 dagen kostte ons 1000 euro wat absurd is voor hetgeen geboden wordt. Eenmalig bezoek dus en op zoek naar een ander berghotel!

Adembenemende plek, fantastisch Hotel...

Tanja
11-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hamilton Lodge is modern, fris, chique, mondain, stijlvol en bijzonder. Een unieke sfeer en zeer inspirerend. Niet alleen de omgeving en het uitzicht maar ook de service is van hoogste kwaliteit. In de lounge voel je de Internationale Mountain sfeer net als in de kamers. De spa heeft een unieke uitstraling en het uitzicht is heel bijzonder. Dit hotel moet je ervaren!!

Cosy top location in the mountains!

Ben Schmidt
16-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Excellent location next to the cable car station with a stunning panorama view. Dedicated team always ready to serve you. Comfortable, cosy rooms. Very good food and there is nothing better to wake up with the sound of cowbells on the background and the fresh air of the best of the Swiss Alps.

Fantastische plek

Theo Janssen
6-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hamilton Lodge in Zweisimmen is een heerlijke plek in de Zwitserse bergen om te logeren. Tophotel met uitstekende service. Onze zomer ervaring was geweldig en wij gaan nu voor de winter experience!

Pracht Lodge nabij tussenstation skilift

Hans Klijn
31-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hamilton Lodge Zweisimmen is met zijn 1e seizoen bezig. Compleet nieuw gebouwd, met aan de buitenzijde deels het uiterlijk van een origineel Zwitsers hotel. De inrichting is sterk afwijkend, fraai, modern met oude accenten. Kamers zijn luxe met hasting bedden. Geweldig zonnig terras, met een skicabine als koffiebar en pizzahut. Jeu de boulesbaan. Jong team medewerkers die zeer vriendelijk en behulpzaam was.

Unieke locatie!

Marleen
16-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een geweldige ligging! Midden op de piste... Een droomplek. Vanaf het middenstation van de Rinderberg lift wandel je zo de Hamilton Lodge binnen (of skiën). Een geweldig zonneterras, mooi ingericht restaurant, hip, warm, sfeervol. Een prachtige lounge met open haard. Alles even mooi en stijlvol ingericht. De kamers zijn luxe met prachtig uitzicht over de bergen. Zalige bedden, een heerlijke regendouche, mooi balkon, fantastisch uitzicht. We hebben genoten en voelden ons verwend!

Supergezellig, top locatie, heerlijke keuken

Gertjan
16-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na twee keer Hamilton Lodge in Belalp, nu bij de eerste gasten van de net geopende nieuwe vestiging in Zweisimmen. Onze beoordelingen kent alleen maar superlatieven, de ligging (naast het Mittelstation op de piste), de logistiek (bagage werd opgehaald bij lift en naar kamer gebracht), de locatie (binnen 8 uur vanaf Utrecht). De skipassen zijn niet goedkoop, maar het gebied is groot met veel gondels en lange afdalingen. Skihuur reserveren en ophalen naast de skilift.

Volgens ons moet iedereen zich direct thuisvoelen in dit supergezellige hotel. Heerlijke kamers, alles perfect geregeld, geweldige keuken met Zwitsers en Hollandse gerechten, allemaal elke dag vers en uit de streek. Van heerlijke salades tot giga burgers, kindvriendelijk, leuk personeel, terras in de zon, TV met alle Nederlandse zenders, gratis wifi, etc.

Er waren nog wat opstartproblemen, maar die werden snel mogelijk verholpen. Ons zie je zeker weer in een van de twee HL’s.

Gezellig hotel direct aan de piste

Maria N
3-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vorige week met ons gezin gelogeerd in dit prachtige hotel. De kamers zijn ruim en gezellig ingericht en hebben goede bedden. Ook de lounge geeft je het gevoel thuis te zijn en biedt voldoende ruimte om na een dag skien te ontspannen.

Voor een berghotel is het eten echt van super kwaliteit, alles vers en zeer smakelijk.

Onze complimenten voor het hele team!

Tophotel op toplocatie!

Ben
3-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is ze weer gelukt! Een ongekende sfeer in dit prachtige Berg hotel. Wij waren een van de eerste gasten en hebben bijzonder genoten. Een topprestatie om dit hotel te bouwen in zo'n korte tijd. De keuken is fantastisch, heerlijk eten. De staf is flexibel en staat altijd voor je klaar. De ligging van het hotel kan niet beter naast de piste en naast de lift. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Wij gaan zeker terug komen. Er waren hier en daar wat kleine dingetjes die nog niet helemaal af waren ivm de opening maar de eerste dagen werd dat allemaal nog in order gebracht en uiteraard hadden wij daar ook alle begrip voor. Petje af voor de ondernemers die hier achter zitten en voor alle medewerkers die keihard hebben gewerkt om dit mogelijk te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hamilton Lodge Zweisimmen in Zweisimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hamilton Lodge Zweisimmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.