Camping Fankhauser

1 review over Camping Fankhauser in het Nederlands

Verzorgde camping - vriendelijke eigenaars

Ilse Derweduwen,
8-1-2018

We verbleven 5 nachten op camping Fankhauser en voelden ons heel welkom. De eigenaars doen er alles aan om je verblijf aangenaam en vlot te laten verlopen. Ze staan altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt. Alle voorzieningen zijn heel netjes en verzorgd. Goede warme douches en heel propere sanitaire voorzieningen. Verwarmd lokaal voor je skimateriaal. De gastheer vervoert je op aanvraag met zijn skibusje naar het skistation Rinderberg (Mooi skigebied heel dichtbij) Supermarkt Aldi op wandelafstand (200 meter-2min). Je kan hier ook vers brood halen vanaf 8.00u. Het treinstation is ook dichtbij (15 min wandelen, als je wilt langs het riviertje) Kortom : een mooie verzorgde camping waar je aangenaam kunt verblijven met alles dichtbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fankhauser in Zweisimmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fankhauser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.