Reviews over Zweisimmen

Verzorgde camping - vriendelijke eigenaars

Ilse Derweduwen
    8-1-2018

We verbleven 5 nachten op camping Fankhauser en voelden ons heel welkom. De eigenaars doen er alles aan om je verblijf aangenaam en vlot te laten verlopen. Ze staan altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt. Alle voorzieningen zijn heel netjes en verzorgd. Goede warme douches en heel propere sanitaire voorzieningen. Verwarmd lokaal voor je skimateriaal. De gastheer vervoert je op aanvraag met zijn skibusje naar het skistation Rinderberg (Mooi skigebied heel dichtbij) Supermarkt Aldi op wandelafstand (200 meter-2min). Je kan hier ook vers brood halen vanaf 8.00u. Het treinstation is ook dichtbij (15 min wandelen, als je wilt langs het riviertje) Kortom : een mooie verzorgde camping waar je aangenaam kunt verblijven met alles dichtbij.

Adembenemende plek, fantastisch Hotel...

Tanja
    11-9-2014

Hamilton Lodge is modern, fris, chique, mondain, stijlvol en bijzonder. Een unieke sfeer en zeer inspirerend. Niet alleen de omgeving en het uitzicht maar ook de service is van hoogste kwaliteit. In de lounge voel je de Internationale Mountain sfeer net als in de kamers. De spa heeft een unieke uitstraling en het uitzicht is heel bijzonder. Dit hotel moet je ervaren!!

Cosy top location in the mountains!

Ben Schmidt
    16-9-2013

Excellent location next to the cable car station with a stunning panorama view. Dedicated team always ready to serve you. Comfortable, cosy rooms. Very good food and there is nothing better to wake up with the sound of cowbells on the background and the fresh air of the best of the Swiss Alps.

Fantastische plek

Theo Janssen
    6-8-2013

Hamilton Lodge in Zweisimmen is een heerlijke plek in de Zwitserse bergen om te logeren. Tophotel met uitstekende service. Onze zomer ervaring was geweldig en wij gaan nu voor de winter experience!

Pracht Lodge nabij tussenstation skilift

Hans Klijn
    31-7-2013

Hamilton Lodge Zweisimmen is met zijn 1e seizoen bezig. Compleet nieuw gebouwd, met aan de buitenzijde deels het uiterlijk van een origineel Zwitsers hotel. De inrichting is sterk afwijkend, fraai, modern met oude accenten. Kamers zijn luxe met hasting bedden. Geweldig zonnig terras, met een skicabine als koffiebar en pizzahut. Jeu de boulesbaan. Jong team medewerkers die zeer vriendelijk en behulpzaam was.

Zweisimmen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews