We hebben een aantal aanbieders voor Zweisimmen voor je op een rij gezet:

Reviews over Zweisimmen

Mooie centrale plaats in Simmental

Jan Gossen,
    30-8-2011

Prima vakantiebestemming voor winter en zomer. In winter behoort Zweisimmen tot skigebied van Gstaad en in de zomer kun je er heerlijk wandelen in de omgeving. Bijvoorbeeld bij het berghotel Sparrenmoos of naar de zeer idyllisch gelegen Seebergsee. En de Simmentaler Hausweg langs mooie huizen in het Simmental. Ook kun je bij een verblijf van meer dan 2 nachten de Gstaad easy access card aanschaffen waarmee je 3 dagen gratis gebruik van de liften/trein/ov/musea en zwembaden hebt. Een rit naar het nabijgelegen Lenk is ook aan te raden met o.a. wandelingen langs de Simmenfall, Sieben brunnen, Betelberg (kinder themawandelingen).

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

sfeervol en rustgevend

Toon Kanters,
    3-8-2008

Geweldig sfeervol en rustgevend dorp met vele wandelmogelijkheden in de zomer. Wij waren er nog net op de nationale feestdag (1 augustus) met 's avonds vuurwerk. Geweldig om mee te maken. Afstand vanaf Venlo 710 kilometer. Dus ook nog dichtbij!

Gereisd familie in juli 2008

Echt Zwitsers boerendorp

bram,
    6-3-2008

Echt Zwitsers boerendorp. gemoedelijke sfeer met paar winkels en tweetal grote niet al te dure supermarkten. Gemakkelijk bereikbaar met auto en trein. Appartementen zijn niet duur. Dorp zelf niet zo sneeuwzeker, Saanemöser (1278m) verderop is zeer sneeuwzeker. Goede aansluiting op skigebied snowparadise 120 km pistes. Weining wachttijden bij lift. Skipas is één dag geldig in Lenk-Adelboden, 12 km met auto.

Gereisd familie in maart 2004

Eenv heerlijk dorp met vrinedelijke bewoners die nog gedag

Touwen,
    26-2-2008

Eenv heerlijk dorp met vrinedelijke bewoners die nog gedag kunnen en willen zeggen, zodat je het idee hebt dat je nog enige decenia terug leeft. Nee niets dan lof en een uitstekende bewegwijzering t.a.v. wandelroutes, ook in de winter. Voor de mountainbiker ook nog een mooi gebied. Wandelen naar Lenk en Saanenmoser, machtig.

Gereisd met partner in januari 2007

Echt Zwitsers dorp in een prachtige Alpen landschap

Rene Groenendijk,
    24-1-2007

Echt Zwitsers dorp in een prachtige Alpen landschap. Dorp heeft alles wat je nodig hebt, winkels, station en supermarkt. Skigebied is mooi, goed verzorgd, mogelijkheden om eigen lunch te gebruiken op de berg. Op nog geen 900 km van Nederland.

Gereisd familie in Sun Feb 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Zweisimmen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews